Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Brand Avoidance

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Brand Avoidance Michael S W Lee
Kod Libristo: 06821164
Wydawnictwo VDM Verlag Dr. Müller, listopad 2008
Brands are undeniably important in marketing §academia and practice, and consumer culture. Though §m... Cały opis
? points 208 b
354.56
Na zamówienie Wysyłamy za 3-5 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Chick Lit / Miękka
common.buy 252.17
Elektronik Fur Physiker Karl-Heinz Rohe / Miękka
common.buy 308.16
Internet Applications in Euromarketing Lynn R. Kahle / Twarda
common.buy 315.45
linfocitosis clonal LGL CD4+ Maria del Pilar Garrido Collado / Miękka
common.buy 141.00
Reaching for the Sky Matina K Psyhogeos / Miękka
common.buy 52.18
Target Organ and the Toxic Process Claire M. Chambers / Miękka
common.buy 516.53
Gesture Interface Engine Zhenyao Mo / Miękka
common.buy 221.74
Remembering a Massacre in El Salvador Rafael A. Lara-Martinez / Miękka
common.buy 186.71
90 Days, 90 Ways Alexia Vernon / Miękka
common.buy 145.39

Brands are undeniably important in marketing §academia and practice, and consumer culture. Though §most research focuses on positive attitudes and §behaviours that consumers have toward brands, there §is a growing practice of, and interest in, brand §avoidance. However, most anti-consumption research §has been one-dimensional, failing to account for the §wide range of reasons underlying brand avoidance. §This book addresses the limitations of existing §models by providing an integrative and comprehensive §understanding of brand avoidance. This research §draws upon and synthesises in-depth interviews with §more than 300 existing works on anti-consumption, §this Grounded Theory analysis establishes four §main types of brand avoidance (experiential, §identity, deficit-value, and moral) and discusses §the circumstances in which brand avoidance may be §restricted or alleviated (avoidance antidotes). §Overall, this research provides a comprehensive §account of why people avoid brands and also offers §potential insights on how brand avoidance may be §managed. Therefore this book should be useful to §marketing practitioners, scholars, and educators, as §well as interested consumers.

Informacje o książce

Pełna nazwa Brand Avoidance
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2009
Liczba stron 288
EAN 9783639123692
Kod Libristo 06821164
Waga 447
Wymiary 150 x 220 x 17
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo