Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Brand Breakout

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Brand Breakout Kumar Nirmalya
Kod Libristo: 01339380
Wydawnictwo Palgrave Macmillan, czerwiec 2013
World class marketing experts, Nirmalya Kumar and Jan-Benedict Steenkamp set out a cutting-edge plan... Cały opis
? points 135 b
229.90
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Scrum Jeff Sutherland / Miękka
common.buy 51.60
TOP
Autumn Gerda Muller / Leporelo
common.buy 29.15
Headspace Guide to... Mindfulness & Meditation Andy Puddicombe / Miękka
common.buy 47.60
Steampunk Bible Jeff VanderMeer / Twarda
common.buy 110.84
Dominoes: Two: Sherlock Holmes: The Norwood Mystery Sir Arhur Conan Doyle / Miękka
common.buy 64.03
Zapowiedź
Calla Cthulhu Evan Dorkin / Miękka
common.buy 59.42
Submissive Tara Sue Me / Miękka
common.buy 69.14
Dollhouse Fiona Davis / Miękka
common.buy 64.73
Zapowiedź
Adolf Hitler Katie Daynes / Twarda
common.buy 28.85
Long Deception Mary McCluskey / Miękka
common.buy 54.61
Pathology Reviews * 1989 Emanuel Rubin / Twarda
common.buy 432.15
Almost a Bride Jo Watson / Miękka
common.buy 54.81
Cities Divided John Miller / Twarda
common.buy 402.88

World class marketing experts, Nirmalya Kumar and Jan-Benedict Steenkamp set out a cutting-edge plan for emerging market brands to achieve success in international markets. Brand Breakout outlines eight strategies - including the Asian tortoise route, from B2B to B2C, brand acquisition and leveraging cultural resources - that will take brands from domestic dominance to worldwide triumphominance cultural resources rand will go global.kground . For each strategic route, Kumar and Steenkamp examine the most effective implementation as well as identifying the problems that companies will face and how these can be overcome. Full of case studies from around the world including HTC, Tata Motors, Samsung, Lenovo, Pearl River Piano, Havaianas and Corona, the authors demonstrate that their strategies and underlying strategic brand-building principles are here to stay. Brand Breakout is not only a practical and enlightening guide for emerging market brands but crucial reading for Western companies who should not underestimate the challenge coming from these up-and-coming international businesses. By understanding their strategies and success factors, Western companies can plot their counter-strategies for this new business environment. In this engaging and illuminating book, Brand Breakout equips readers with the knowledge and techniques so that their brand can finally go global.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo