Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Brand Breakout Nirmalya Kumar
Kod Libristo: 05189305
Wydawnictwo Palgrave Macmillan, luty 2015
World class marketing experts, Nirmalya Kumar and Jan-Benedict Steenkamp set out a cutting-edge plan... Cały opis
? points 140 b
239.62
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
How Brands Grow Byron Sharp / Twarda
common.buy 138.20
TOP
Stasi John O. Koehler / Miękka
common.buy 77.86
How to Style Your Brand Fiona Humberstone / Miękka
common.buy 138.30
Low-cost Nanomaterials Zhiqun Lin / Twarda
common.buy 518.74
Breakout M. Lamberg-Karlovs / Miękka
common.buy 139.20
Ethics and Education Research Rachel Brooks / Twarda
common.buy 739.53
Plastisches Gestalten Christine Bachmeier / Karta
common.buy 115.25
Walls of Jericho Rudolph Fisher / Miękka
common.buy 152.13
Fighting Auschwitz Jozef Garlinski / Twarda
common.buy 154.73
Ice War Brian Falkner / Miękka
common.buy 55.71
Pictures of War Mary Griffiths / Miękka
common.buy 74.75
What do Philosophers Do? Penelope Maddy / Twarda
common.buy 196.53

World class marketing experts, Nirmalya Kumar and Jan-Benedict Steenkamp set out a cutting-edge plan for emerging market brands to achieve success in international markets. This best-selling, updated edition outlines eight strategies - including the Asian tortoise route, from B2B to B2C, brand acquisition and leveraging cultural resources - that will take brands from domestic dominance to worldwide triumph and dominance. For each strategic route, Kumar and Steenkamp examine the most effective implementation and identify the problems that companies will face and how these can be overcome. Full of international case studies including HTC, Tata Motors, Samsung, Lenovo, Pearl River Piano, Havaianas and Corona, the authors demonstrate that their strategies and underlying strategic brand-building principles are here to stay. Brand Breakout is not only a practical and enlightening guide for emerging market brands but crucial reading for Western companies who should not underestimate the challenge coming from these up-and-coming international businesses. It equips readers with the knowledge and techniques so that their brand can finally go global.

Informacje o książce

Pełna nazwa Brand Breakout
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2015
Liczba stron 256
EAN 9781137467591
ISBN 1137467592
Kod Libristo 05189305
Wydawnictwo Palgrave Macmillan
Waga 430
Wymiary 157 x 236 x 16
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo