Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Brand Co-creation, Brand Meaning, and Customer Response

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Brand Co-creation, Brand Meaning, and Customer Response Alina Monica Condret
Kod Libristo: 14211078
Wydawnictwo LAP Lambert Academic Publishing, listopad 2015
Dove's Campaign for Real Beauty is an innovative way of approaching the twenty-first century consume... Cały opis
? points 112 b
191.46
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-11 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Central Functions of the Ghrelin Receptor Jeanelle Portelli / Miękka
common.buy 796.26
SOUL PROSPERITY, OR THE CLOSET COMPANION JOHN DENNANT / Twarda
common.buy 157.04
Biology and Conservation of Horseshoe Crabs John T. Tanacredi / Miękka
common.buy 1 028.24
Cannibales Régis Jauffret / Miękka
common.buy 93.72
Anne de Kervan, Fin Du Xviiie Siecle Fallet-C / Miękka
common.buy 137.54

Dove's Campaign for Real Beauty is an innovative way of approaching the twenty-first century consumer who is armed with knowledge, capabilities, and a willingness to interact with companies. In experiential marketing, consumers engage with the brand and with other consumers at several levels of the co-creation of experience. The relational transactions between the brand and the consumer take place across multiple channels. However, the relationships formed in this type of marketing are subject to the sociocultural, economic, and psychological environment. The book puts into perspective the notion of stakeholder communication and stakeholder engagement in a postmodern society. Furthermore, it explores the concept of co-creation and relationship building, which represent the future of competition in the present marketplace. Dove's initiative is a revelatory business example of what it means to be proactive, stakeholder-engaged, and responsive to societal concerns. The book investigates how organizations build relationships with consumers through an innovative marketing campaign that addresses a paramount concern: the distorted view of beauty.

Informacje o książce

Pełna nazwa Brand Co-creation, Brand Meaning, and Customer Response
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2016
Liczba stron 112
EAN 9783659927485
Kod Libristo 14211078
Waga 183
Wymiary 150 x 220 x 7
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo