Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Brand Management and Marketing of Luxury Goods

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Brand Management and Marketing of Luxury Goods Lucie Scholz
Kod Libristo: 08939125
Wydawnictwo Anchor Academic Publishing, styczeń 2014
The marketing of luxury brands is a highly complex and difficult task and differs strongly from the... Cały opis
? points 208 b
352.97
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 19-25 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Handbook of Laser Welding Technologies S Katayama / Twarda
common.buy 1 172.49
Philosophische Anthropologie Im 21. Jahrhundert Hans-Peter Krüger / Twarda
common.buy 369.72
This Is China Ruth N. Stevenson / Miękka
common.buy 65.80
Der Sieg des Kapitals Ulrike Herrmann / Miękka
common.buy 45.06
Evolutions-, Menschheits- und Reichsgottesgeschichte Harald Schickendantz / Miękka
common.buy 116.05
Incorporated Evil Peter Widdows / Miękka
common.buy 37.88
Zapowiedź
AhrSteig Jürgen Plogmann / Miękka
common.buy 58.82
Drone Wars U C Jha / Twarda
common.buy 304.81
Laser Processing of Materials Peter Schaaf / Miękka
common.buy 1 302.62

The marketing of luxury brands is a highly complex and difficult task and differs strongly from the management of ordinary brands. At the heart of the difficulty lies a paradox: To increase sales and at the same time to preserve exclusivity. A luxury brand has to be anchored in the heads of as many people as possible and be desired but it must remain inaccessible to most of them. The more a luxury brand or good gets actually purchased, the more it loses ist aura of exclusivity, ist attractiveness and ist 'dream value'.The purpose of this book is to analyze the specificities of the management and marketing of luxury brands in comparison to ordinary brands. The analysis will mainly focus on the four elements of the marketing mix, namely product, place, price and promotion. A detailed analysis of the four elements will disclose the particularities of luxury brands and present the requirements of successful luxury brand management which is able to overcome the difficulties resulting from the mentioned paradox.

Informacje o książce

Pełna nazwa Brand Management and Marketing of Luxury Goods
Autor Lucie Scholz
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2014
Liczba stron 92
EAN 9783954891931
ISBN 9783954891931
Kod Libristo 08939125
Waga 132
Wymiary 148 x 210 x 6
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo