Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Brand Management by Using Special Marketing Strategies

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Brand Management by Using Special Marketing Strategies Stefanie Hoffmann
Kod Libristo: 06815814
Wydawnictwo VDM Verlag Dr. Mueller E.K., lipiec 2008
Fashion is a billion - dollar industry which employs millionsof people around the world, and today,... Cały opis
? points 137 b
234.81
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Calling of Joy! Bruce Davis / Miękka
common.buy 72.75
Die Korndämonen Wilhelm Mannhardt / Miękka
common.buy 66.74
Zapowiedź
Dog Attempts to Drown Man in Saskatoon Douglas Glover / Miękka
common.buy 52.11
"Die Zeichen der Zeit" Buch und Orakelkartenset Werner Neuner / Książka
common.buy 118.85
Critical Realism, Somalia and the Diaspora Community Abdullahi Haji-Abdi / Twarda
common.buy 863.70
Complementary and Alternative Medicine Sue Spurr / Twarda
common.buy 1 042.00
Accounts of Medieval Constantinople Albrecht Berger / Twarda
common.buy 156.64

Fashion is a billion - dollar industry which employs millionsof people around the world, and today, more than ever, affectsalmost all consumers in society. Consumers often choose the brandmatching to their own personality or the personality they wouldlike to represent to others. People have a deep-seated tendency toevaluate themselves, their professional accomplishments, and theirmaterial well-being relative to others. To wear brand clothes canbe used as status symbols. Clothing, especially fashionableapparel, often represents an important symbolic consumption areafor consumers. Thus, the more marketers know about the motives,attitudes, values and needs of consumers, the better able they willbe to successfully market to them. The primary aim of this work wasto identifyand evaluate Brand Management and how companies buildup a clearly defined brand image by product advertising, branding,and other marketing strategies. Therefore it was also toinvestigate and analyse the consumer perception of clothingproducts according to their brand image.

Informacje o książce

Pełna nazwa Brand Management by Using Special Marketing Strategies
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2008
Liczba stron 72
EAN 9783639064483
ISBN 3639064488
Kod Libristo 06815814
Waga 109
Wymiary 152 x 229 x 4
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo