Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Szanowni Klienci, z okazji święta państwowego w dniu dzisiejszym obsługa klienta będzie nieczynna. Na wszystkie wiadomości odpowiemy w najbliższym dniu roboczym. Dziękujemy za zrozumienie.

Brand Psychology

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Brand Psychology Jonathan Gabay
Kod Libristo: 08020517
Wydawnictwo Kogan Page Ltd, marzec 2015
Revealing the hidden processes behind why certain brands command our loyalty and trust, " Brand Psyc... Cały opis
? points 112 b
191.65
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Predictably Irrational, Revised Dan Ariely / Miękka
common.buy 32.02
Secrets of Sit'n'Gos Phil Shaw / Miękka
common.buy 86.76
4D Leadership Alan Watkins / Miękka
common.buy 174.44
Customer Experience Design Book Rajat Chawla / Miękka
common.buy 241.70
Bumper Cars Athol Williams / Miękka
common.buy 63.24
Comodo_Draconis_martianus Michael D Moore / Miękka
common.buy 131.80
Lab Literacy for Doctors Christopher Naugler / Miękka
common.buy 233.49
In the Valley of the Bioroids Timothy Griffin / Miękka
common.buy 83.56
Hard Day's Knight John G Hartness / Miękka
common.buy 59.34
Crisis, Issues and Reputation Management Andrew Griffin / Twarda
common.buy 583.99

Revealing the hidden processes behind why certain brands command our loyalty and trust, " Brand Psychology" looks at how to build up a positive brand image through Corporate Social Responsibility and ethical transparency.Reputation management authority Jonathan Gabay takes readers on a tour of the corporate, political and personal brands whose understanding of consumer psychology has either built or broken them, with examples such as e-cigarette legislation, the London 2012 Olympics, the iPhone 5S's fingerprint ID technology and Miley Cyrus.He answers key questions about brand and reputation management, including: --Why do we trust some brands more than others?--How important is integrity for a brand's survival?--How can brand confidence be rebuilt during a crisis?Combining practical, how-to advice on media relationships and crisis management, with an exploration of reputation psychology and consumer motivation, "Brand Psychology" reveals how to build a meaningful brand that resonates with the public.

Informacje o książce

Pełna nazwa Brand Psychology
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2015
Liczba stron 440
EAN 9780749471736
ISBN 0749471735
Kod Libristo 08020517
Wydawnictwo Kogan Page Ltd
Waga 682
Wymiary 156 x 235 x 25
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo