Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Brand Psychology

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Brand Psychology Jonathan Gabay
Kod Libristo: 10916131
Wydawnictwo Kogan Page Ltd, marzec 2016
Why do we trust some brands more than others? How important is integrity for a brand's survival? How... Cały opis
? points 359 b
613.67
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Ceremonies T.E.D. KLEIN / Miękka
common.buy 95.68
Getting Even Sarah Rayner / Miękka
common.buy 73.01
First Guide to Butterflies Amy Bartlett Wright / Miękka
common.buy 38.31
Grundlagen und Institutionen der Waldorfpadagogik Alisa Mareen Stork / Miękka
common.buy 156.07
English Language Teaching in Its Social Context Christopher N. Candlin / Miękka
common.buy 300.71
Methods in Social Epidemiology 2e J. Michael Oakes / Miękka
common.buy 556.70
Brand Psychology Jonathan Gabay / Miękka
common.buy 201.31
Muñeca de trapo JUAN CARLOS MARTIN RAMOS / Twarda
common.buy 44.73
Assessment of Research Needs for Wind Turbine Rotor Materials Technology Committee on Assessment of Research Needs for Wind Turbine Rotor Materials Technology / Miękka
common.buy 204.62
Alpine Plant Life Christian Körner / Twarda
common.buy 554.89
Ezra Pound's Fascist Propaganda, 1935-45 Matthew Feldman / Twarda
common.buy 263.20

Why do we trust some brands more than others? How important is integrity for a brand's survival? How can brand confidence be rebuilt during a crisis? Using both new and classic insights from social psychology, cognitive psychology and neuroscience, Brand Psychology reveals the hidden processes behind why certain brands command our loyalty, trust and - most importantly - disposable income. Reputation management authority Jonathan Gabay takes readers on a tour of the corporate, political, and personal brands whose understanding of consumer psychology has either built or broken them. Suitable for marketing, branding and PR professionals, reputation management specialists and students, Brand Psychology takes examples from e-cigarette legislation, the iPhone 5S's fingerprint ID technology, Barclays' branded bikes and the London 2012 Olympics, Miley Cyrus and the UK National Health Service's big data to reveal how to build a meaningful brand that resonates with the public.

Informacje o książce

Pełna nazwa Brand Psychology
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2016
Liczba stron 440
EAN 9780749479107
ISBN 9780749479107
Kod Libristo 10916131
Wydawnictwo Kogan Page Ltd
Waga 806
Wymiary 164 x 240 x 28
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo