Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Brand Society

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Brand Society Martin Kornberger
Kod Libristo: 04094714
Wydawnictwo Cambridge University Press, styczeń 2010
Brands are a fait accompli: they represent a mountain range of evidence in search of a theory. They... Cały opis
? points 123 b
208.79
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 3-5 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
365 Bedtime Stories and Rhymes Cottage Door Press / Twarda
common.buy 59.42
TOP
Anatomy Trains Thomas W. Myers / Miękka
common.buy 314.48
TOP
Mermaid Tarot Leeza Robertson / Karty
common.buy 112.86
TOP
Mastering Pizza Marc Vetri / Twarda
common.buy 108.88
TOP
Japan, The Cookbook Nancy Singleton Hachisu / Twarda
common.buy 190.34
TOP
Daughter of the Siren Queen Tricia Levenseller / Miękka
common.buy 43.46
TOP
The Complete Art of Fullmetal Alchemist Hiromu Arakawa / Twarda
common.buy 117.25
TOP
Ultimate Guide to Dropshipping Andrew Youderian / Miękka
common.buy 51.64
TOP
15-Minute Watercolor Masterpieces Anna Kolyadich / Miękka
common.buy 82.05
The Pyrenean Haute Route Tom Martens / Miękka
common.buy 87.54
Hamburger America George Motz / Miękka
common.buy 85.14
Zapowiedź
Python Crash Course Eric Matthes / Miękka
common.buy 173.99

Brands are a fait accompli: they represent a mountain range of evidence in search of a theory. They are much exploited, but little explored. In this book, Martin Kornberger sets out to rectify the ratio between exploiting and exploring through sketching out a theory of the Brand Society. Most attempts to explain the role of brands focus on brands either as marketing and management tools (business perspective) or a symptoms of consumerism (sociological perspective). Brand Society combines these perspectives to show how brands have the power to transform both the organizations that develop them and the lifestyles of the individuals who consume them. This holistic approach shows how brands function as a medium between producers and consumers in a way that is rapidly transforming our economy and society. That's the bottom line of the Brand Society: brands are a new way of organizing production and managing consumption. Using an array of practical case studies from a diverse set of organizations, this book provides a fascinating account of the way in which brands influence the lives of individuals and the organizations they work in.

Informacje o książce

Pełna nazwa Brand Society
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2010
Liczba stron 330
EAN 9780521726900
ISBN 0521726905
Kod Libristo 04094714
Waga 574
Wymiary 162 x 246 x 16
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo