Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Brand Tracking Through Social Media

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Brand Tracking Through Social Media Radha
Kod Libristo: 02965333
Wydawnictwo Grin Verlag, listopad 2010
Scientific Study from the year 2011 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communi... Cały opis
? points 102 b
173.75
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Zapowiedź
Chronic Rheumatism Dr Fortier-Bernoville / Miękka
common.buy 10.39
Global Care Work Lise Widding Isaksen / Twarda
common.buy 199.06

Scientific Study from the year 2011 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, Bangalore University / Central College (Dayanada Sagar College of Engineering), language: English, abstract: In this study the effectiveness of brand tracking through social media was studied. This study is of much significance to the brand managers for future application of social media channels.§Social media is centered on communities where users share their opinion and gain others perspective unlike traditional media where the company sends unidirectional messages to the audience. Social media requires the consent of the user and is more acceptable as compared to traditional media which infiltrates the personal space of a person. Social media is basically shared media where brands can simulate discussions at regular intervals but the final result of the discussion can have either positive or negative impact on the brands.§Social media scores in targeting the message to the right audience. It enables marketers to focus on their target segment instead of broadcasting the message to mass audience. The media lays emphasis on engagement with the customer and builds a relationship which is long lasting.

Informacje o książce

Pełna nazwa Brand Tracking Through Social Media
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2011
Liczba stron 36
EAN 9783656084884
ISBN 3656084882
Kod Libristo 02965333
Wydawnictwo Grin Verlag
Waga 68
Wymiary 148 x 210 x 2
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo