Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Branding - Marketing 04.08

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Branding - Marketing 04.08 Steve Coomber
Kod Libristo: 05094661
Wydawnictwo John Wiley and Sons Ltd, grudzień 2001
This title features a fast track route to mastering brands and branding. It covers the key areas of... Cały opis
? points 47 b
81.07
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Building a StoryBrand Donald Miller / Miękka
common.buy 50.90
TOP
The Art of Electronics Paul Horowitz / Twarda
common.buy 418.42
TOP
Brand Gap, The Marty Neumeier / Miękka
common.buy 103.52
TOP
Peopleware Tom DeMarco / Miękka
common.buy 181.89
Aaker on Branding David Aaker / Miękka
common.buy 65.94
Building Strong Brands David Aaker / Miękka
common.buy 47.60
Head First PHP & MySQL Lynn Beighley / Miękka
common.buy 191.82
Strategic Workforce Planning Tracey Smith / Miękka
common.buy 103.12
Managing Brand Equity David A. Aaker / Twarda
common.buy 183.80
The Book Depository / Miękka
common.buy 72.95
Heartbreak Tango Francisco Goldman / Miękka
common.buy 57.22
Brand Leadership Erich Joachimsthaler / Miękka
common.buy 92.59
HR branding / Miękka
common.buy 183.09
Always Watching Lynette Eason / Twarda
common.buy 165.16

This title features a fast track route to mastering brands and branding. It covers the key areas of branding, from developing a strong brand personality and differentiation to brand valuation and protecting your brand. It provides examples and lessons from some of the world's most successful businesses, including CocaCola, Intel, Toyota and Virgin, and ideas from the smartest thinkers, including David Aaker, Philip Kotler, John Quelch, Al Ries and Ted Levitt. It includes a glossary of key concepts and a comprehensive resources guide. "ExpressExec" is a unique business resource of one hundred books. These books present the best current thinking and span the entire range of contemporary business practice. Each book gives you the key concepts behind the subject and the techniques to implement the ideas effectively, together with lessons from benchmark companies and ideas from the world's smartest thinkers. "ExpressExec" is organised into ten core subject areas making it easy to find the information you need: innovation; enterprise; strategy; marketing; finance; operations and technology; organizations; leading; people; and life and work. "ExpressExec" is a perfect learning solution for people who need to master the latest business thinking and practice quickly.

Informacje o książce

Pełna nazwa Branding - Marketing 04.08
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2001
Liczba stron 130
EAN 9781841124100
ISBN 1841124109
Kod Libristo 05094661
Waga 126
Wymiary 123 x 174 x 9
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo