Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Brands and Branding Geographies

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Brands and Branding Geographies
Kod Libristo: 05107575
Wydawnictwo Edward Elgar Publishing Ltd, sierpień 2011
Despite overstated claims of their 'global' homogeneity, ubiquity and contribution to 'flattening' s... Cały opis
? points 392 b
666.63
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Elizabeth Murray Robert Storr / Twarda
common.buy 195.69
Crisis of Parliaments Conrad Russell / Miękka
common.buy 326.72
Taiwan-china Connection Tse-Kang Leng / Miękka
common.buy 285.21
Fleeing People of South Asia Sibaji Pratim Basu / Twarda
common.buy 342.99
Chemistry of Organolithium Compounds V 1 2VSet Zvi Rappoport / Twarda
common.buy 8 462.58
Manly Meals and Mom's Home Cooking Jessamyn Neuhaus / Twarda
common.buy 257.26
Answering a Question with a Question Lewis Aron / Miękka
common.buy 118.05
Soul Food for the Heart Kate Marr Kippenberger / Twarda
common.buy 50.89

Despite overstated claims of their 'global' homogeneity, ubiquity and contribution to 'flattening' spatial differences, the geographies of brands and branding actually do matter. This vibrant collection provides a comprehensive reference point for the emergent area of brand and branding geographies in a multi-disciplinary and international context. The eminent contributors, leaders in their respective fields, present critical reflections and synthesis of a range of conceptual and theoretical frameworks and methodological approaches, incorporating market research, oral history, discourse and visual analyses. They reflect upon the politics and limits of brand and branding geographies and map out future research directions. The book will prove a fascinating and illuminating read for academics, researchers, students, practitioners and policy-makers focussing on the spatial dimensions of brands and branding.

Informacje o książce

Pełna nazwa Brands and Branding Geographies
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2011
Liczba stron 384
EAN 9781849801591
Kod Libristo 05107575
Waga 686
Wymiary 156 x 234 x 25
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo