Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Brands with a Conscience

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Brands with a Conscience Nicholas Ind
Kod Libristo: 09529933
Wydawnictwo Kogan Page Ltd, marzec 2016
The definitive expert guide to ethical brand practice from the prestigious Medinge Group, Brands wit... Cały opis
? points 107 b
182.16
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Deadly Injustice / Twarda
common.buy 464.05
Securitization and Policing of Art Theft Dr. John Kerr / Twarda
common.buy 800.17
God's Plan for Abundant Living David R Finch / Twarda
common.buy 137.29
Nearby History David Kyvig / Twarda
common.buy 540.82
Dunkle Traume Tabitha Landis / Miękka
common.buy 71.38
Virtual Ninja Manifesto Christopher Goto-Jones / Miękka
common.buy 248.77
Akrobātika dejas mākslā Gorobeca Paula / Miękka
common.buy 108.08
Translocal Modernisms Irene Ramalho Santos / Miękka
common.buy 586.19

The definitive expert guide to ethical brand practice from the prestigious Medinge Group, Brands with a Conscience dissects the philosophy underpinning sustainable brands to arrive at a set of eight clear guiding attributes which can be used as the foundation of a strategy for responsible growth. These attributes span the public persona of an organization, the actions to take when things go wrong, the effort invested in developing relationships, the promotion of core values and balancing measures of success across economic, human, social and environmental factors. They are then used as the criteria to assess twelve carefully selected case studies, which include Ecover, H&M, TED, IWC and the John Lewis Partnership, amongst other leading international brands.Because the potential to have bad practice unmasked or to have successes amplified online is greater than ever, it pays to adopt a strategy that builds customer loyalty and trust. Brands with a Conscience inspires via examples of brands which not only exhibit a genuine desire to operate ethically, but also have seen impressive success in terms of engagement with consumers, reputation, and return on investment. The book includes a range of practical tools to bring together the main concepts in an easy-to-adopt framework for building a brand strategy based upon real world experience. If you are a brand manager or marketing professional seeking a conscientious approach to consumer engagement, then Brands with a Conscience will support you every step of the way.

Informacje o książce

Pełna nazwa Brands with a Conscience
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2016
Liczba stron 240
EAN 9780749475444
ISBN 0749475447
Kod Libristo 09529933
Wydawnictwo Kogan Page Ltd
Waga 348
Wymiary 237 x 158 x 13
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo