Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Brief - Make a Bigger Impact by Saying Less

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Brief - Make a Bigger Impact by Saying Less Joseph McCormack
Kod Libristo: 02151079
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc, styczeń 2014
Get heard by being clear and concise§The only way to survive in business today is to be a lean commu... Cały opis
? points 51 b
87.34
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 11-15 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
SAS Survival Handbook John 'Lofty' Wiseman / Miękka
common.buy 94.52
TOP
True Hallucinations Terence McKenna / Miękka
common.buy 92.22
TOP
Maps of Meaning Jordan B. Peterson / Miękka
common.buy 179.27
TOP
Etymologicon Mark Forsyth / Miękka
common.buy 51.34
TOP
HSK Standard Course 1 - Textbook Jiang Liping / Miękka
common.buy 139.88
TOP
Desert Flower Dirie Waris / Miękka
common.buy 42.77
TOP
Jane Eyre Charlotte Brontë / Miękka
common.buy 32.30
TOP
Stalin, Vol. I Stephen Kotkin / Miękka
common.buy 78.46
TOP
After Anna Todd / Miękka
common.buy 64.60
Big Book of Planes DK / Twarda
common.buy 46.85

Get heard by being clear and concise§The only way to survive in business today is to be a lean communicator. Busy executives expect you to respect and manage their time more effectively than ever. You need to do the groundwork to make your message tight and to the point. The average professional receives 304 emails per week and checks their smartphones 36 times an hour and 38 hours a week. This inattention has spread to every part of life. The average attention span has shrunk from 12 seconds in 2000 to eight in 2012.§So, throw them a lifeline and be brief.§Author Joe McCormack tackles the challenges of inattention, interruptions, and impatience that every professional faces. His proven B.R.I.E.F. approach, which stands for Background, Relevance, Information, Ending, and Follow up, helps simplify and clarify complex communication. BRIEF will help you summarize lengthy information, tell a short story, harness the power of infographics and videos, and turn monologue presentations into controlled conversations.§Details the B.R.I.E.F. approach to distilling your message into a brief presentation§Written by the founder and CEO of Sheffield Marketing Partners, which specializes in message and narrative development, who is also a recognized expert in Narrative Mapping, a technique that helps clients achieve a clearer and more concise message§Long story short: BRIEF will help you gain the muscle you need to eliminate wasteful words and stand out from the rest. Be better. Be brief. [/COPY_WEB_CATALOG]

Informacje o książce

Pełna nazwa Brief - Make a Bigger Impact by Saying Less
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2014
Liczba stron 256
EAN 9781118704967
ISBN 1118704967
Kod Libristo 02151079
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc
Waga 446
Wymiary 157 x 235 x 22
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo