Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Building Mobile Experiences

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Building Mobile Experiences Bentley
Kod Libristo: 01200092
Wydawnictwo MIT Press Ltd, wrzesień 2012
The mobile device is changing the ways we interact with each other and with the world. The mobile ex... Cały opis
? points 23 b
38.53
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Pfrundner Ferdinand von Saar / Miękka
common.buy 81.57
Maria Chapdelaine Louis Hémon / Twarda
common.buy 180.17
Advances in Mercury Toxicology Tsuguyoshi Suzuki / Twarda
common.buy 1 028.94
"Die bedrohte Demokratie" Benjamin Bock / Miękka
common.buy 123.52
Intrazooplankton Predation Henri J. Dumont / Twarda
common.buy 1 028.94
Homology of Banach and Topological Algebras A.Y. Helemskii / Twarda
common.buy 262.66

The mobile device is changing the ways we interact with each other and with the world. The mobile experience is distinct from the desktop or laptop experience; mobile apps require a significantly different design philosophy as well as design methods that reflect the unique experience of computing in the world. This book presents an approach to designing mobile media that takes advantage of the Internet-connected, context-aware, and media-sharing capabilities of mobile devices. It introduces tools that can be used at every stage of building a mobile application, from concept creation to commercialization, as well as real-world examples from industry and academia. The methods outlined apply user-centered design processes to mobile devices in a way that makes these methods relevant to the mobile experience--which involves the use of systems in the complex spatial and social world rather than at a desk. The book shows how each project begins with generative research into the practices and desires of a diverse set of potential users, which grounds research and design in the real world. It then describes methods for rapid prototyping, usability evaluation, field testing, and scaling up solutions in order to bring a product to market. Building Mobile Experiences grew out of an MIT course in communicating with mobile technology; it is appropriate for classroom use and as a reference for mobile app designers.

Informacje o książce

Pełna nazwa Building Mobile Experiences
Autor Bentley
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2012
Liczba stron 168
EAN 9780262017930
ISBN 0262017938
Kod Libristo 01200092
Wydawnictwo MIT Press Ltd
Waga 486
Wymiary 183 x 230 x 16
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo