Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Building Models for Marketing Decisions

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Building Models for Marketing Decisions Peter S. H. Leeflang
Kod Libristo: 01397244
Wydawnictwo Springer, Berlin, listopad 1999
With advances in information technology and expertise in modeling, IRI introduced model-based servic... Cały opis
? points 1251 b
2 131.50
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Velká kniha Reflexologie Ann Gillandersová / Miękka
common.buy 48.57
Ford Escort, Ford Orion od 9/90 Hans-Rüdiger Etzold / Miękka
common.buy 96.94
Works of Saint Cyril of Jerusalem, Volume 1 St Cyril of Jerusalem / Miękka
common.buy 229.27
Přízraky Milan Děžinský / Miękka
common.buy 20.58
Aromatherapy Encyclopedia Carol Schiller / Miękka
common.buy 79.35
Excavations at Nessana, Volume 3 C. J. Kraemer / Twarda
common.buy 833.96
Cambridge Dictionary of Linguistics Keith Brown / Twarda
common.buy 674.45
First Course in Structural Equation Modeling Tenko Raykov / Miękka
common.buy 323.13
Immobilization of Enzymes and Cells José M. Guisán / Miękka
common.buy 795.58

With advances in information technology and expertise in modeling, IRI introduced model-based services in the US that explain and predict essential parts of the marketplace. ACNielsen followed, and marketing researchers have been developing increasingly valid, useful and relevant models of marketplace behavior ever since. Models that provide information about the sensitivity of market behavior to marketing activities such as advertising, pricing, promotions and distribution are now routinely used by managers for the identification of changes in marketing programs that can improve brand performances. Building Models for Marketing Decisions, Second Edition describes up-dated marketing models that managers can use as an aid in decision making.

Informacje o książce

Pełna nazwa Building Models for Marketing Decisions
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2000
Liczba stron 668
EAN 9780792377726
Kod Libristo 01397244
Wydawnictwo Springer, Berlin
Waga 1108
Wymiary 160 x 240 x 42
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo