Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Burmese Shoppers Perception for Burmese Gems and Jewelry Products

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Burmese Shoppers Perception for Burmese Gems and Jewelry Products Nan Kain
Kod Libristo: 19548200
Wydawnictwo LAP Lambert Academic Publishing, listopad 2012
Perception of customers is important for successful business. Because the success of the firm bases... Cały opis
? points 139 b
236.25
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-11 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Listopadowe dni - 1918 Wróbel Piotr / Miękka
common.buy 25.02
Zapowiedź
Robotic Process Automation Florian Quarre / Miękka
common.buy 281.12
Miasta Europy pokoloruj / Miękka
common.buy 10.56
Histoire Et Litterature. Volume 2 BRUNETIERE-F / Miękka
common.buy 132.43
Sin: An Erotic Collection of Novellas Jess Michaels / Miękka
common.buy 64.02
Double Conundrum Scott a Dondershine / Miękka
common.buy 67.11

Perception of customers is important for successful business. Because the success of the firm bases on its ability to attract and maintain customers to buy goods or services at prices and give profits to the company. Consumer perception is the way of consumers and potential consumers view a firm and its products or services. Therefore, it is obvious that consumer behavior is influenced by consumer perception. Consequently, consumer perception directly affects profits to a firm. Thus, many firms invest large amount of resources in order to influence consumer perceptions. Consumer perceptions usually help a firm to decide what kinds of products or services to offer by the firm. This study is about Burmese customer perception of one of its valuable resources, gems and jewelry products. Ruby and jade are the most valuable resources in Myanmar. During the time when Myanmar was under the British colonial rule, local resources, especially rubies were famous among European countries. Based on these dissertation, it seems that Burmese gems and jewelry products need to develop a marketing strategy to help the vendors/company increase consumers' awareness and positive perception.

Informacje o książce

Pełna nazwa Burmese Shoppers Perception for Burmese Gems and Jewelry Products
Autor Nan Kain
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2013
Liczba stron 144
EAN 9783659452390
Kod Libristo 19548200
Waga 233
Wymiary 150 x 220 x 9
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo