Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Burnout, Teacher Efficacy and Collective Teacher Efficacy

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Burnout, Teacher Efficacy and Collective Teacher Efficacy Ali Ulus Kimav
Kod Libristo: 06985748
Wydawnictwo LAP Lambert Academic Publishing, listopad 2011
The importance of the relationship between burnout and teacher efficacy has been widely known in the... Cały opis
? points 153 b
259.76
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-11 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Jugendkultur und Schule Lothar Albert / Miękka
common.buy 517.63
Data Mining Methods for Knowledge Discovery Krzysztof J. Cios / Miękka
common.buy 795.58
Jacques Lacan and Feminist Epistemology Kirsten Campbell / Miękka
common.buy 346.61
Sandspit Crossing Noel Virtue / Twarda
common.buy 120.93
O chem goworqt texty piramid? Vladimir Andrienko / Miękka
common.buy 92.94
Prospects for North Korea Survival David Reese / Miękka
common.buy 209.98
Girls and Aggression Margaret Jackson / Miękka
common.buy 517.33
Slope Stability Engineering J. C. Jiang / Twarda
common.buy 1 276.14
Culture and the Public Sphere Jim McGuigan / Miękka
common.buy 309.13
Viva En Un Mundo de Opciones y No de Limitaciones Hugo Leon Monsalve Hernández / Miękka
common.buy 141.22

The importance of the relationship between burnout and teacher efficacy has been widely known in the literature especially in the last decade. However, the relationship between teacher efficacy and collective teacher efficacy has been the focus of a limited number of studies, and the interrelationship among burnout and individual and collective teacher efficacy has not been specifically investigated in an EFL setting. Taking this gap as an impetus, this study explored the experiences of burnout and perceptions of individual and collective teacher efficacy among EFL teachers. The study also examined the direct interrelationship among burnout and individual and collective teacher efficacy. This study implied that in order to cope with burnout and increase teacher effectiveness, teachers working conditions should be improved and specific intervention programs should be designed to meet the needs of the participants. Furthermore, the study also revealed the need for a curriculum renewal by paying more attention to the teachers views and provision of a higher number of professional and academic development opportunities to increase instructional efficacy.

Informacje o książce

Pełna nazwa Burnout, Teacher Efficacy and Collective Teacher Efficacy
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2012
Liczba stron 172
EAN 9783659251283
Kod Libristo 06985748
Waga 272
Wymiary 150 x 220 x 10
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo