Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Business of Books

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Business of Books James Raven
Kod Libristo: 04574807
Wydawnictwo Yale University Press, sierpień 2011
In 1450 very few English men or women were personally familiar with a book; by 1850, the great major... Cały opis
? points 189 b
323.71
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
A Court of Frost and Starlight Sarah J. Maas / Miękka
common.buy 36.55
TOP
Spirit Junkie Micaela Ezra / Karty
common.buy 78.65
TOP
Taylor Swift - Folklore / Książka
common.buy 90.14
TOP
Zodiac Unmasked Robert Graysmith / Miękka
common.buy 44.31
TOP
Daughter of No Worlds / Twarda
common.buy 147.75
TOP
Queen of Shadows / Twarda
common.buy 79.26
TOP
Girl, Goddess, Queen / Miękka
common.buy 50.45
TOP
Nakajima Ki-49 'Helen' Units Jim Laurier / Miękka
common.buy 79.46
Bushcraft Illustrated Dave Canterbury / Twarda
common.buy 98.49
Moomin Colouring Diary JANSSON TOVE / Pamiętnik
common.buy 71.10
wagamama Feed Your Soul Wagamama Ltd / Twarda
common.buy 102.32
Kubernetes and Docker - An Enterprise Guide Scott Surovich / Miękka
common.buy 245.14

In 1450 very few English men or women were personally familiar with a book; by 1850, the great majority of people daily encountered books, magazines or newspapers. This book explores the history of this fundamental transformation, from the arrival of the printing press to the coming of steam. James Raven presents a lively and original account of the English book trade and the printers, booksellers and entrepreneurs who promoted its development. Viewing print and book culture through the lens of commerce, Raven offers a new interpretation of the genesis of literature and literary business in England. He draws on extensive archival sources to reconstruct the successes and failures of those involved in the book trade - a cast of heroes and heroines, villains and rogues. And, through groundbreaking investigations of neglected aspects of book-trade history, Raven thoroughly revises our understanding of the massive popularisation of the book and the dramatic expansion of its markets over the centuries. James Raven is Professor of Modern History, University of Essex. He is the author of numerous studies in cultural history and has published extensively on the history of the book and related topics.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo