Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Business-to-Business Marketing

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Business-to-Business Marketing Raymond McDowell
Kod Libristo: 04799641
Wydawnictwo Sage Publications, kwiecień 2014
This comprehensive yet concise text covers both the theory and practice of business-to-business (B2B... Cały opis
? points 497 b
845.26
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Tajemství Morie Vladimír Šlechta / Twarda
common.buy 40.81
Detektiv wider Willen Carlo Di Professore / Miękka
common.buy 165.15
Correspondence of Wolfgang Capito Milton Kooistra / Twarda
common.buy 791.27
At the Heart of the State Didier Fassin / Miękka
common.buy 178.43
Dear Editor Joseph Parisi / Twarda
common.buy 126.73
Zapowiedź
Developing Uganda Holger Bernt Hansen / Miękka
common.buy 113.76
China's Unequal Treaties Dong Wang / Miękka
common.buy 305.27
White Rectangle Kazimir Malevich / Miękka
common.buy 96.09
Database Theory - ICDT 2003 Diego Calvanese / Miękka
common.buy 261.85

This comprehensive yet concise text covers both the theory and practice of business-to-business (B2B) marketing from a European perspective in a globalised world. New to this edition: * More coverage of digital marketing and social media in relation to B2B * More coverage of issues relating to sustainability and corporate social responsibility * More visual features and an update of the 'B2B Snapshots' * New international examples and case studies including Zara, eBay, DHL, LinkedIn, and the horsemeat scandal This new edition also includes more extensive online resources including full lecturer materials with new exam questions and further materials for students including video links, open access links to recent and relevant SAGE journal articles, further cases and a quiz (www.sagepub.co.uk/brennan3e). The text is relevant to all students taking a university module in B2B marketing at undergraduate or postgraduate levels. It will also be relevant to researchers and practitioners in the area of B2B marketing.

Informacje o książce

Pełna nazwa Business-to-Business Marketing
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2014
Liczba stron 408
EAN 9781446273722
Kod Libristo 04799641
Wydawnictwo Sage Publications
Waga 771
Wymiary 188 x 229 x 25
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo