Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Captive Audience

Książka Captive Audience Susan P Crawford
Kod Libristo: 02356914
Wydawnictwo YALA, kwiecień 2014
Ten years ago, the United States stood at the forefront of the Internet revolution. With some of the... Cały opis
? points 79 b
134.19
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Zapowiedź
Five Meditations on Death Francois Cheng / Miękka
common.buy 71.35
Defense of Abortion David Boonin / Miękka
common.buy 140.90
Fallorientierte Didaktik Elisabeth Enengl / Miękka
common.buy 190.81
Media in the Digital Age J V Pavlik / Miękka
common.buy 198.43
Tod am Maschteich Marion Griffiths-Karger / Miękka
common.buy 45.89
Der Schrei Ins Leben Elke Blessing / Miękka
common.buy 172.67
Secret Place D Arthur Fife / Miękka
common.buy 67.14
Formal Methods for Components and Objects Elena Giachino / Miękka
common.buy 239.62
Hütchen aus der Eiche Gerhard Stadler / Twarda
common.buy 78.06

Ten years ago, the United States stood at the forefront of the Internet revolution. With some of the fastest speeds and lowest prices in the world for high-speed Internet access, the nation was poised to be the global leader in the new knowledge-based economy. Today that global competitive advantage has all but vanished because of a series of government decisions and resulting monopolies that have allowed dozens of countries, including Japan and South Korea, to pass us in both speed and price of broadband. This steady slide backward not only deprives consumers of vital services needed in a competitive employment and business market - it also threatens the economic future of America. This important book by leading telecommunications policy expert Susan Crawford explores why Americans are now paying much more but getting much less when it comes to high-speed Internet access. Using the 2011 merger between Comcast and NBC Universal as a lens, Crawford examines how we have created the biggest monopoly since the breakup of Standard Oil a century ago. In the clearest terms, this book explores how telecommunications monopolies have affected the daily lives of consumers and America's global economic standing.

Informacje o książce

Pełna nazwa Captive Audience
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2014
Liczba stron 360
EAN 9780300205701
ISBN 0300205708
Kod Libristo 02356914
Wydawnictwo YALA
Waga 464
Wymiary 235 x 158 x 25
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo