Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Category Management

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Category Management Sanuwar Rashid
Kod Libristo: 06836386
Wydawnictwo VDM Verlag Dr. Müller, listopad 2009
Today's fragmented and intensely competitive market place is the obstacle for retailers and supplier... Cały opis
? points 130 b
222.87
Na zamówienie Wysyłamy za 3-5 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Bullet Train Kotaro Isaka / Miękka
common.buy 41.52
Retail Category Management Alexander Hübner / Miękka
common.buy 751.80
Return to Love Marianne Williamson / Miękka
common.buy 69.90
Canal du Midi / Miękka
common.buy 86.45
Overcoming Pathological Gambling Ladouceur / Miękka
common.buy 373.14
Tractatus Logico-Philosophicus Ludwig Wittgenstein / Miękka
common.buy 120.86
Opened Ground Seamus Heaney / Miękka
common.buy 92.77
Husserl David Woodruff Smith / Miękka
common.buy 149.55
Lifeboat Read and Spell Scheme Tony Ellis / Pierścieniowa
common.buy 114.64
Lyotard and the Political James Williams / Twarda
common.buy 860.03
Polymer Chemistry Malcolm P. Stevens / Miękka
common.buy 832.95

Today's fragmented and intensely competitive market place is the obstacle for retailers and suppliers to do business in a traditional way. Even customers have never been more sophisticated. In this perspective, thousands of idea has already been brought though articles, journals and books and thousands of seminars has been hold to define a new way of managing business. Just as an tremendous heat and pressure create diamond, these uncertainties and competitive challenges has produced a new marketing ideas known as category management that offers an wealth of opportunity for those who can adopt with this systematic approach. In this book, some definition and structure-oriented phases as well as the challenging area of category management are mentioned. In the next step, a perfect scenario through different stages starting from zero is brought out to show how retailers and suppliers can overcome the power game and collaborate with each other. Finally I have shown that a trust worthy relationship, coupled with in-store implementation of category management, can create a win-win situation for both retailers and suppliers.

Informacje o książce

Pełna nazwa Category Management
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2010
Liczba stron 68
EAN 9783639292992
Kod Libristo 06836386
Waga 104
Wymiary 150 x 220 x 3
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo