Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Celebrity Endorsement. Why do consumers like celebrity endorsers?

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Celebrity Endorsement. Why do consumers like celebrity endorsers? Katrin Neubauer
Kod Libristo: 02831344
Wydawnictwo Grin Publishing, październik 2015
Bachelor Thesis from the year 2008 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Ma... Cały opis
? points 159 b
270.48
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Naked Chef Jamie Oliver / Miękka
common.buy 78.92
B2B Marketing Strategy Heidi Taylor / Miękka
common.buy 164.85
Boys of Sheriff Street Jerome Charyn / Miękka
common.buy 58.31
Celebrity Sells Hamish Pringle / Miękka
common.buy 204.56
Celebrity Marketing Natalia Dorozala / Miękka
common.buy 188.05
Marketing Communications John R Rossiter / Miękka
common.buy 332.40
Sustainable Operations Strategies Annachiara Longoni / Miękka
common.buy 262.48
Tall al-Hammam Excavations, Volume 1 Steven Collins / Twarda
common.buy 531.37
Busy Builders Construction Site Carles Ballesteros / Twarda
common.buy 69.71
Word of God C.R. Cummings / Miękka
common.buy 84.02
Emergent Economies, Divergent Paths Robert C. Feenstra / Miękka
common.buy 241.57
Apocalyptic in History and Tradition John Barton / Twarda
common.buy 1 756.19
Celebrity Service Geoff Ramm / Miękka
common.buy 67.11

Bachelor Thesis from the year 2008 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: 1,0, London Metropolitan University, language: English, comment: Die Arbeit wurde als "excellent" bezeichnet und deshalb mit 88% = FIRST CLASS (englisches Notensystem) bewertet. , abstract: The main aims of this study were to identify the primary reasons why consumers like celebrity endorsers, and whether or not the two genders express differences in their perceptions of celebrity endorsers.§§The chosen celebrity was Heidi Klum. A large number of specialist literature sources suggested six outstanding likeability factors, namely: a celebrity's luxury lifestyle, personal life, personality, attractiveness, successful career and credibility.§§These likeability factors were investigated by means of 60 electronic questionnaires targeting Heidi Klum's online social networking groups.§§The results of this study largely conform with the previously published findings. Some minor variations in perceptions between men and women have been identified as part of the research investigation.§§The study has revealed that all the above-mentioned factors are important in terms of liking a celebrity endorser.§Among them, "attractiveness" has been classed as the main reason why both women and men like a celebrity endorser.

Informacje o książce

Pełna nazwa Celebrity Endorsement. Why do consumers like celebrity endorsers?
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2015
Liczba stron 96
EAN 9783668069664
ISBN 3668069662
Kod Libristo 02831344
Wydawnictwo Grin Publishing
Waga 136
Wymiary 148 x 210 x 6
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo