Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Celebrity - Capitalism and the Making of Fame

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Celebrity - Capitalism and the Making of Fame Milly Williamson
Kod Libristo: 01022505
Wydawnictwo Polity Press, październik 2016
It is a truism to suggest that celebrity pervades all areas of life today. The growth and expansion... Cały opis
? points 182 b
309.45
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 11-15 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Aréna Pegas Pavel Petr / Twarda
common.buy 30.21
Divine Eye and the Diaspora Janet Hoskins / Miękka
common.buy 164.34
Challenge of Law Reform Arthur T. Vanderbilt / Twarda
common.buy 443.78
EIS: Fault Finding and Diagnosis Malcom Doughton / Pierścieniowa
common.buy 103.01
Die Planung im Unternehmen Hellmut Bornemann / Miękka
common.buy 331.09
Censored 2013 Mickey Huff / Miękka
common.buy 82.77
Don't Cry Sly in Portuguese and English Henriette Barkow / Miękka
common.buy 52.35
Displaced Persons Berger / Miękka
common.buy 88.35

It is a truism to suggest that celebrity pervades all areas of life today. The growth and expansion of celebrity culture in recent years has been accompanied by an explosion of studies of the social function of celebrity and investigations into the fascination of specific celebrities. And yet fundamental questions about what the system of celebrity means for our society have yet to be resolved:§§Is celebrity a democratization of fame or a powerful hierarchy built on exclusion? Is celebrity created through public demand or is it manufactured? Is the growth of celebrity a harmful dumbing down of culture or an expansion of the public sphere? Why has celebrity come to have such prominence in today's expanding media?§§Milly Williamson unpacks these questions for students and researchers alike, re-examining some of the accepted explanations for celebrity culture. The book questions assumptions about the inevitability of the growth of celebrity culture, instead explaining how environments were created in which celebrity output flourished. It provides a compelling new history of the development of celebrity (both long-term and recent) which highlights the relationship between the economic function of celebrity in various media and entertainment industries and its changing social meanings and patterns of consumption.

Informacje o książce

Pełna nazwa Celebrity - Capitalism and the Making of Fame
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2016
Liczba stron 216
EAN 9780745641041
ISBN 9780745641041
Kod Libristo 01022505
Wydawnictwo Polity Press
Waga 442
Wymiary 151 x 236 x 21
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo