Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Change Ahead

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Change Ahead Carola Verschoor
Kod Libristo: 03610260
Wydawnictwo BIS Publishers B.V., październik 2015
Change Ahead is about the emerging practices at the intersection of business strategy, research, and... Cały opis
? points 95 b
161.15
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 11-15 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Let It Go Stephanie Shirley / Miękka
common.buy 51.35
Blind Side Kandi Steiner / Miękka
common.buy 72.19
Modern Cook's Year ANNA JONES / Twarda
common.buy 114.38
Transatlantic Topographies Ileana Rodriguez / Twarda
common.buy 355.92
Dark Side of Creativity David H Cropley / Miękka
common.buy 231.76
Concept of Jacksonian Democracy Lee Benson / Miękka
common.buy 312.24
Computer Science Logic Michael Kaminski / Miękka
common.buy 661.79
Amino Acids and their Derivatives in Higher Plants R. M. Wallsgrove / Miękka
common.buy 258.78
Attachment Parenting Arthur Becker-Weidman / Miękka
common.buy 345.65
Christianity Philip Kennedy / Miękka
common.buy 192.07

Change Ahead is about the emerging practices at the intersection of business strategy, research, and design. It introduces the need for an adventurous, explorative mindset in order to grow businesses that last by creating meaning and relevance with and for people. In a complex and networked world, business, more than ever, is about adaptability to change and the capacity to create new propositions through a dynamic interaction with the environment. Much like sailing, business strategy will increasingly come to be about the ability to steer towards growth through dynamic leadership, empathetic understanding, and skilful use of tools and abilities. This book reveals the philosophy, working processes, and approaches to business creation and development through research and design. It provides a model for integrating user insights into business strategy beyond the literal understanding of the user and into the creative application of insights for the development of meaningful propositions. It is a must-read in these changing times because it discusses what needs actualization as we emerge out of the industrial model into an age of creative empowerment. Furthermore, it goes beyond the discussion to provide practical tools for businesses in the 21st century to evolve into adaptive systems through an integrative model of learning and doing, understanding and making, research and design. Change Ahead is about the transformative power of research and design within business practice for relevant value creation in a changing world.

Informacje o książce

Pełna nazwa Change Ahead
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2015
Liczba stron 240
EAN 9789063693985
ISBN 9789063693985
Kod Libristo 03610260
Wydawnictwo BIS Publishers B.V.
Waga 848
Wymiary 191 x 246 x 24
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo