Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Children's Food

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Children's Food G. Smith
Kod Libristo: 05249671
Wydawnictwo Chapman and Hall, lipiec 1997
The purpose of this book is to serve as essential reading for those innovating and marketing food pr... Cały opis
? points 147 b
250.24
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 3-5 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


1940 Les Troupes Coloniales Paul Gaujac / Twarda
common.buy 171.27
Der Nervenschussschmerz Heinrich Schloessmann / Miękka
common.buy 286.22
Measures of Complexity and Chaos Neal B. Abraham / Miękka
common.buy 262.97
In Quest of the "Ashes" Douglas Jardine / Twarda
common.buy 97.51
Mr. Locator Robert Nemecek / Miękka
common.buy 72.95
Unterentwicklung -- Krise Der Peripherie Wolfgang Hein / Miękka
common.buy 286.22
I Can't Do That! John Ling / Miękka
common.buy 172.17
Twentynine Palms Daniel Pyne / Miękka
common.buy 68.34
Computer Safety, Reliability, and Security Andrea Bondavalli / Miękka
common.buy 262.97
Sketching the Moon Handy / Miękka
common.buy 157.64

The purpose of this book is to serve as essential reading for those innovating and marketing food products for children as well as those determined to better understand the children's marketplace in order to ensure that it is administered in a manner consistent with the long-term aspirations of society. The book begins by setting the scene and looking at the way children influence food choices within the family and the role advertising is thought to play in driving those choices. Professor Stratton of The Psychology Business (Department of Psychology, Leeds University) has world renowned expertise in the methodology of researching family dynamics and he shows which are the prime influences on the family diet. J.W. Thompson Advertising Board Director Jane Mathews then evaluates what constitutes effective advertising and reveals enduring themes within the children's marketplace. In Chapter 3, Dr Kathryn O'Sullivan of the Kellogg's company examines the nutritional importance of food under the title 'Starting the day right'. She demonstrates her expertise for introducing young taste buds to products which 'Break the fast'. Simon Lang, Senior Consultant at the Henley Centre follows by examining not only why food tastes change in children but also why family eating is itself changing and the implications for the future.

Informacje o książce

Pełna nazwa Children's Food
Autor G. Smith
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 1997
Liczba stron 258
EAN 9780751402742
ISBN 0751402745
Kod Libristo 05249671
Wydawnictwo Chapman and Hall
Waga 568
Wymiary 164 x 236 x 26
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo