Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Chinese Culture in Globalization

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Chinese Culture in Globalization Rugang Lu
Kod Libristo: 06827542
Wydawnictwo VDM Verlag Dr. Müller, listopad 2008
To understand the change of Chinese culture in the process of globalization is central in Chinese St... Cały opis
? points 130 b
221.74
Na zamówienie Wysyłamy za 3-5 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Wastelands collegium / Miękka
common.buy 62.26
Babymakers Larry R Leichter / Miękka
common.buy 62.36
Exercises in Electrical and Magnetic Measurement Richard Evan Day / Twarda
common.buy 159.86
Importance of Disappointment Ian Craib / Twarda
common.buy 855.64
Amazing Journals of James Taylor Charles Pocock / Miękka
common.buy 134.52
Corner Boy Herbert Simmons / Miękka
common.buy 85.02
D. Ethics / Twarda
common.buy 10 742.12
Qu'est-Ce Qu'une Bonne D cision Publique? Claude Rochet / Miękka
common.buy 337.10
Judiciary-Led Reforms in Singapore Waleed Haider Malik / Miękka
common.buy 109.47
Stay Put- Robbie Mcamis Tunbo-F / Twarda
common.buy 58.97

To understand the change of Chinese culture in the process of globalization is central in Chinese Study today. The book takes as its point of departure the claim that by regarding culture as discursive TEXT, it is both effective and constructive in understanding cultural representations. By synthesizing relevant theories in socio-cultural studies, the book conceptualizes its image-based multimodal semiological case study approach, provides a detailed study of the roles of the visual in traditional Chinese culture, examines the transformations of semiotic representations in cityscapes and language use in public places of city life in China's globalization, and argues that the transformed semiotic representations such as the "re-culturalized" use of English language and "foreign" artifacts constitute and communicate the transformed ideology and "glocal" identity in the new discourse of Chinese culture. Therefore the book should be especially useful to researchers and students in the fields of Chinese socio-cultural studies, semiotic study, visual discourse, or anyone else fascinated by China s traditional visual culture and its vigor in the era of globalization.

Informacje o książce

Pełna nazwa Chinese Culture in Globalization
Autor Rugang Lu
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2009
Liczba stron 276
EAN 9783639194579
Kod Libristo 06827542
Waga 382
Wymiary 150 x 220 x 14
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo