Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Chinese Tao of Business

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Chinese Tao of Business George T. Haley
Kod Libristo: 04885780
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc, marzec 2006
How can managers discover, develop and implement successful business strategies for China and our gl... Cały opis
? points 62 b
106.53
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Territory, the State and Urban Politics Andrew Wood / Twarda
common.buy 253.25
Faith Doctor A Story of New York Edward Eggleston / Miękka
common.buy 155.74
Sir John Franklin and the Arctic Regions ... Peter Lund Simmonds / Miękka
common.buy 144.61
Sustainable Process Engineering Andrzej Benedykt Koltuniewicz / Twarda
common.buy 290.13
Relativity for the Questioning Mind Daniel F. Styer / Twarda
common.buy 337.44
Backroads & Byways of Northern California Michele Bigley / Miękka
common.buy 103.62
Paris Sidra Stich / Miękka
common.buy 122.46
Curiosities of Cheshire Nicholls / Miękka
common.buy 67.24

How can managers discover, develop and implement successful business strategies for China and our global economy? Drawing on in-depth research with top executives of successful Chinese and Western companies, this book provides a road map for profitable business strategies in our interconnected economy. In the process, the authors describe and examine both Chinese and Western strategic management, their weaknesses and strengths. Starting with an analysis of the historical, cultural and legal antecedents of Chinese strategy, the authors identify potential for synergy and dominance between companies from Western, industrialized economies and Chinese companies. The book closes with recommendations on how the managements of non-Chinese companies, now pouring into China, can most effectively compete and interact with Chinese businesspersons and governments. The Chinese Tao of Business offers guidance to compete successfully against local companies and in foreign markets through: * Unique insights into Chinese bus iness strategy, including its origins and influencing factors; * Insightful perspectives on the evolution of China's market and business environments; * Incisive analysis of Eastern and Western strategic decision-making styles and how they differ; * Cogent identification of hidden and overt threats, pitfalls and opportunities that Western companies face in China and how to plan for them; * Effective direction through an Adaptive-Action Road Map (ARM) for successful business strategies in China and the global economy.

Informacje o książce

Pełna nazwa Chinese Tao of Business
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2006
Liczba stron 344
EAN 9780470820599
ISBN 0470820594
Kod Libristo 04885780
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc
Waga 520
Wymiary 154 x 230 x 33
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo