Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

CI.CZ 1990-2007 /anglicky/

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka CI.CZ 1990-2007 /anglicky/ Michal Richtr
Kod Libristo: 01110013
Wydawnictwo CI.CZ, grudzień 2008
The publication CI.CZ 1990–2007: Corporate Identity in the Czech Republic is intended to acquaint pr... Cały opis
? points 87 b
148.42
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Man Who Smiled Henning Mankell / Miękka
common.buy 47.09
Šamanské léčivé bubnování Junghee Jang / Miękka
common.buy 38.08
Original Frankenstein Mary Shelley / Twarda
common.buy 90.99
End Times and 2019 David Montaigne / Miękka
common.buy 83.18
Ako ustrážiť prítomnosť Janko Mičko / Miękka
common.buy 23.34
Fermi Remembered James W. Cronin / Miękka
common.buy 182.89
CI.CZ 1990-2007 /česky/ Michal Richtr / Miękka
common.buy 148.42
Art Against Death / Karta
common.buy 173.88
Fumo Carl David Ipsen / Twarda
common.buy 585.69
Intentions Muriel Bolger / Miękka
common.buy 40.98
Daring to Dream Paulo Freire / Twarda
common.buy 954.00
Letters and Literacy in Hollywood Film Edward Gallafent / Twarda
common.buy 262.97
To Dad You're A Star Jill Latter / Twarda
common.buy 37.07
New Star Science Yr5/P6 Sounds Pupil's Book Rosemary Feasey / Miękka
common.buy 59.12
Therapeutic Outcome of Endocrine Disorders Brian Stabler / Twarda
common.buy 480.65

The publication CI.CZ 1990–2007: Corporate Identity in the Czech Republic is intended to acquaint professionals and the general public with a selection of the best in Czech corporate design from the first year after the Velvet Revolution to the present.The editors/co-authors, Michal Richtr and Alan Záruba, have endeavoured to compile a selection of 38 projects, which have for various reasons set a standard in the field. Apart from corporate-style projects for large Czech companies, banks and other financial institutions with international operations, the publication includes visual-presentation projects for smaller businesses, non-profit organizations, institutions professionally involved in the arts and education, and NGOs, as well as cities and regions of the Czech Republic.The projects are introduced with an article about the history of corporate design in the Czechoslovakia and, later, the Czech Republic and an article describing in detail the methods used by experts in the creation and development of corporate visual style in the Czech Republic. The volume also includes biographical sketches of individual designers and a glossary of some of the more frequently used terms.CI.CZ 1990–2007 is the first publication about Czech corporate design presented by people professionally involved in the field.

Informacje o książce

Pełna nazwa CI.CZ 1990-2007 /anglicky/
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2008
Liczba stron 240
EAN 9788025418369
Kod Libristo 01110013
Wydawnictwo CI.CZ
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo