Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

CIO Perceptions of Innovative Technology Adoption

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka CIO Perceptions of Innovative Technology Adoption Michael Russell
Kod Libristo: 06817476
Wydawnictwo VDM Verlag Dr. Mueller E.K., wrzesień 2008
An exploration of the behavior of higher education§institutions in adopting innovative information§t... Cały opis
? points 230 b
390.86
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Puzzling People Thomas Sheridan / Miękka
common.buy 85.64
Drama Trauma Timothy Murray / Twarda
common.buy 854.91
Clinical Audit in Pharmaceutical Development Michael Hamrell / Twarda
common.buy 1 090.23
Ballots and Barricades Ronald Aminzade / Miękka
common.buy 302.31
Blacker the Berry THURMAN / Miękka
common.buy 63.21
Dark Clouds Arun Kumar Pallathadka / Miękka
common.buy 75.57
Language, Cognition, and the Brain Karen Emmorey / Twarda
common.buy 888.82
Die letzten Tage der Eule Nils Opitz / Miękka
common.buy 73.18
Biodiversity and Pest Management in Agroecosystems Clara I. Nicholls / Twarda
common.buy 652.30
Block Designs: A Randomization Approach T. Calinski / Miękka
common.buy 516.10

An exploration of the behavior of higher education§institutions in adopting innovative information§technology solutions before they have proven utility.§Six constructs were used to explore patterns of§adoption. A unique quantitative instrument examined§20 IT innovations through six constructs (diffusion,§infusion, alignment, recruitment, advocacy, and§differentiation quadrants). Key findings indicate§that (a) institutions are diffusing more technology§than can be infused, (b) technologies are not all§well aligned with the goal of providing students with§a clear (learning) advantage, (c) greater alignment§is achieved with lower levels of innovation adoption,§(d) technologies are used for recruiting purposes,§(e) the assertion that students are pushing for ever§increasing amounts of technologiecal innovaiton is an§overstatement and fluctuates according to institution§type, and (f) CIO''s perceive the use of technology as§a differentiator of their institutions within the§higher education industry.

Informacje o książce

Pełna nazwa CIO Perceptions of Innovative Technology Adoption
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2008
Liczba stron 324
EAN 9783639082715
ISBN 3639082710
Kod Libristo 06817476
Waga 435
Wymiary 152 x 229 x 17
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo