Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Classification and Analysis of Management and Marketing Data

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Classification and Analysis of Management and Marketing Data Tina Facca
Kod Libristo: 06842239
Wydawnictwo VDM Verlag, wrzesień 2011
This work investigates effective methods of statistical analysis for strategic decision making in ma... Cały opis
? points 219 b
373.13
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Energy Methods in Continuum Mechanics S. N. Antontsev / Miękka
common.buy 794.37
Parteien in Der Burgergesellschaft Daniel Dettling / Miękka
common.buy 146.09
Violin Exam Pieces Grade 1 2010-2015 (part Only) Trinity Guildhall / Książka
common.buy 27.03
Making of the Victorian Novelist Bradley Deane / Miękka
common.buy 134.22
Last Stand at Mobile John C. Waugh / Twarda
common.buy 102.68
Human Nature and the Ethics of Progress Robert Geraci / Miękka
common.buy 391.19
LIGHTSHIPS WAYNE KIRKLIN / Miękka
common.buy 81.62
Saint Quiteria: Virgin And Martyr Katharine D. Scherff / Miękka
common.buy 187.61
Life Like No Other Walter F Crissey / Miękka
common.buy 102.88
Religion and Society in Frontier California Laurie F. Maffly-Kipp / Miękka
common.buy 202.68
Traffic in Women Siriporn Skrobanek / Miękka
common.buy 253.77
Talking to the Audience Bridget Escolme / Twarda
common.buy 855.64

This work investigates effective methods of statistical analysis for strategic decision making in managerial and marketing applications. The motivation is to bridge the gap between statistics and marketing management by presenting statistical methods that are helpful in classifying segments. Three datasets are analyzed, and statistical methods are applied to solve management and marketing problems. The first portion investigates job seeking behaviors and aims to classify employees as either currently seeking a new position, passive, or not seeking a new position, without directly asking the employee. This provides management with a better understanding of the stability of the organization. The second portion examines leadership behaviors and provides a reliable self-assessment tool for understanding the underlying constructs of leadership behaviors. The third portion addresses resource allocation in a business franchise and differentiates between franchisees with the same level of tenure yet significantly different revenue results. The contribution is the development of a method to effectively allocate franchisor resources.

Informacje o książce

Pełna nazwa Classification and Analysis of Management and Marketing Data
Autor Tina Facca
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2011
Liczba stron 252
EAN 9783639351897
ISBN 3639351894
Kod Libristo 06842239
Wydawnictwo VDM Verlag
Waga 372
Wymiary 152 x 229 x 14
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo