Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Collaborating with Customers to Innovate

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Collaborating with Customers to Innovate Emanuela Prandelli
Kod Libristo: 05101352
Wydawnictwo Edward Elgar Publishing Ltd, sierpień 2008
"Collaborating with Customers to Innovate" explores the collaborative potential offered by customers... Cały opis
? points 284 b
483.24
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Taj Mahal (Puzzle) / Gra
common.buy 145.92
Mythos Anarchokapitalismus Krebs / Miękka
common.buy 75.25
Balkans Dennis P. Hupchick / Twarda
common.buy 309.43
Words and Images Christopher Gauker / Miękka
common.buy 253.76
Cuba and the Caribbean Andres Serbin / Twarda
common.buy 744.01
10 Steps to Freedom EDDIE SMITH / Miękka
common.buy 58.96
Zapowiedź
Getting Out Mark Ehrman / Miękka
common.buy 74.25
Bicycling America's National Park Sarah Bennett Alley / Miękka
common.buy 88.94
Sport auf öffentlichen Straßen, Wegen und Plätzen Hans-Peter Neumann / Miękka
common.buy 470.05
Alchemy in Contemporary Art Urszula Szulakowska / Twarda
common.buy 904.13
Zapowiedź
Genealogy of the Tragic Joshua Billings / Twarda
common.buy 251.86
Das Jenseits der Philosophie Josef Mitterer / Twarda
common.buy 70.65

"Collaborating with Customers to Innovate" explores the collaborative potential offered by customers in digital environments to enhance the effectiveness of new product development. The internet has created the problem of an increasing need for innovation in a context where information is transparent, competitors are just one click away, and product lifecycles are shrinking. However, as the book demonstrates, the internet also provides the solution - enabling new forms of value creation with customers and an efficient way to harness distributed competences.Specifically, the authors highlight the role that digital environments play in allowing firms to engage customers in product design and testing. They develop a major review of web-based tools for marketing interaction and then explore the opportunities for sustaining innovation through collaboration beyond the customer-firm relationship. The book enriches an important debate in management and in academia on the new product development process. It encompasses marketing approaches and is sharply focused on the opportunities that digital technologies have created for involving customers in collaborative innovation, and actionable recommendations for putting collaborative innovation to work. The book will appeal to academics as well as practitioners in marketing and new product development as well as MBA students on marketing and new product development courses.

Informacje o książce

Pełna nazwa Collaborating with Customers to Innovate
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2008
Liczba stron 176
EAN 9781847203731
Kod Libristo 05101352
Waga 363
Wymiary 156 x 234 x 18
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo