Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Collaborative Promotions

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Collaborative Promotions Daniela Wiehenbrauk
Kod Libristo: 01655957
Promotions are at the same time beloved and feared by both food retailers and branded goods manufact... Cały opis
? points 154 b
261.63
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Allegro Nadia Nuti / Miękka
common.buy 42.47
Evening Class Maeve Binchy / Miękka
common.buy 34.99
L'aceto balsamico modenese Laura Rangoni / Miękka
common.buy 22.72
RoméoXXL L. Dickler / Miękka
common.buy 95.81
E.T.A. Hoffmann. Ein Universalgenie? Lisa Maria Herzog / Miękka
common.buy 245.18
Orientalism and Imperialism Andrew Wilcox / Twarda
common.buy 827.89
Investitionszyklen in Polen. Peter von der Lippe / Miękka
common.buy 468.93
Fleeting Moment in My Country N Malathy / Miękka
common.buy 72.18
Kunst als Philosophie Robert B. Pippin / Twarda
common.buy 124.23
And Caret Bay Again Velma Pollard / Miękka
common.buy 90.73
Aus dem Takt gekommen Gerda Brömel / Miękka
common.buy 130.61
Berufsdeutsch - Basisband Carlo Dirschedl / Miękka
common.buy 99.60
Computational Methods in Systems Biology David Gilbert / Miękka
common.buy 261.63
My Love Forever Helen Bright / Miękka
common.buy 62.01
Rari ma non troppi Andrea Fiorucci / Miękka
common.buy 72.88
Developmental Biology of Teleost Fishes Yvette W. Kunz / Miękka
common.buy 1 024.92

Promotions are at the same time beloved and feared by both food retailers and branded goods manufacturers in today s retail environment. Beloved because they attract smart customers and generate an immediate effect on a brand s sale. Feared because there is uncertainty about the competitors behavior and the actual customer demand leading to high forecast errors. For the retailer, this results in a doom loop of over- or understocking with high inventory costs in the supply chain.§Collaboration between retailers and the manufacturer disentangles the doom loop. The thesis reveals the appropriate kind and timing of information and develops a so called Competition Index. Inventory in the supply chain is eliminated and the customer is served better at a lower price. Based on a joint inventory and pricing model and an empirical analysis, it shows that the supply chain efficiency gains from collaborative promotions result in a win for customers, retailers and the manufacturer.

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo