Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Collaborative Value Creation

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Collaborative Value Creation Hady Farag
Kod Libristo: 01738235
Wydawnictwo Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG, październik 2010
While prior research has compiled a multifaceted picture of why firms collaborate and how they may b... Cały opis
? points 603 b
1 025.10
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


La vie mode d'emploi Georges Perec / Miękka
common.buy 61.12
Tunelem na svobodu John Fancy / Książka
common.buy 25.52
Zapowiedź
Adolescence in Action T. Frangicetto / Miękka
common.buy 934.54
Reklame in Deutschland 1890-1914. Christiane Lamberty / Miękka
common.buy 561.86
Die Braut aus Byzanz Gabrielle Alioth / Miękka
common.buy 49.26
Der Künzler am Werk Ernst Augustin / Miękka
common.buy 48.76
Culture of Print Andrew F.G. Bourke / Twarda
common.buy 839.70
Quintessential Quinoa Cookbook Wendy Polisi / Twarda
common.buy 64.21

While prior research has compiled a multifaceted picture of why firms collaborate and how they may benefit from it, existing knowledge regarding the value created by corporate alliances is limited to some standard value drivers. The present book broadens this understanding of collaborative value creation in several respects: It employs a unique single-industry dataset at the European level. The book therefore can serve as a valuable resource for practitioners, researchers, and interested readers on the development of the European biotechnology industry and its alliance activity.§The present study ventures into a number of hitherto neglected substantive topics, such as alliance dynamics, the value of contractual flexibilities, and the impact of environmental uncertainty. The publication also pays particular attention to ensuring the validity of the research, given its unique single-industry dataset at the European level, and uses advanced event-study and cross-sectional regression methodologies.

Informacje o książce

Pełna nazwa Collaborative Value Creation
Autor Hady Farag
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2010
Liczba stron 541
EAN 9783790825800
ISBN 3790825808
Kod Libristo 01738235
Waga 860
Wymiary 155 x 235 x 31
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo