Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Communication & Loyalty Marketing impacting Alcohol Consumption: India

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Communication & Loyalty Marketing impacting Alcohol Consumption: India Abhilash Sukumaran
Kod Libristo: 07095207
Wydawnictwo LAP Lambert Academic Publishing, listopad 2011
Over the last few years, there has been considerable growth in sales and consumption of alcohol in I... Cały opis
? points 130 b
223.31
Na zamówienie Wysyłamy za 3-5 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Tigers I and II and their Variants Hilary L. Doyle / Twarda
common.buy 191.54
Sexuality, War, and Schizophrenia Paul Roazen / Twarda
common.buy 823.88
Formando profesionistas con tecnicas de Coaching Paola Nayeli Cortez Herrera / Miękka
common.buy 135.23
Cook-Ahead Cookbook Cynthia MacGregor / Miękka
common.buy 32.87
Pedestrian Guardrailing Great Britain: Department for Transport / Miękka
common.buy 273.78
Origins of Pan-Africanism Marika Sherwood / Twarda
common.buy 806.89
Hegemony Constrained / Miękka
common.buy 165.69
For the Love of Honey Ron Maier / Miękka
common.buy 55.69
Plant-Derived Antimycotics Donatella Mares / Miękka
common.buy 550.39
Geometry of Polynomials Morris Marden / Miękka
common.buy 743.14
Contemporary Japanese Thought Richard Calichman / Twarda
common.buy 545.26
Reluctant Lieutenant Jerry Morton / Miękka
common.buy 85.35

Over the last few years, there has been considerable growth in sales and consumption of alcohol in India. The sales figures estimated for the future also shows a tremendous growth. Indian youth have started consuming alcohol at a very young age. In India, direct advertising of alcoholic beverages is banned. Hence companies try to gain market share using surrogate advertisements and other promotional activities. In this paper i have tried to analyse how loyalty marketing and communication is impacting alcohol consumption in India. This book should enable readers to understand the various marketing methods used by the industries and also how the youth are being introduced to alcohol consumption. This book should give a clear insight into loyalty marketing, customer loyalty, phases of loyalty and statistical data based on gender addressing various factors related to alcohol consumption.

Informacje o książce

Pełna nazwa Communication & Loyalty Marketing impacting Alcohol Consumption: India
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2012
Liczba stron 72
EAN 9783659252099
Kod Libristo 07095207
Waga 124
Wymiary 150 x 220 x 4
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo