Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Communication, Media, and Identity

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Communication, Media, and Identity Robert S. Fortner
Kod Libristo: 04906555
Wydawnictwo Rowman & Littlefield, grudzień 2006
Communication, Media, and Identity: A Christian Theory of Communication is the first comprehensive t... Cały opis
? points 406 b
691.73
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Coloriages mystères Disney Princesses Jérémy Mariez / Miękka
common.buy 87.62
TOP
Our Mathematical Universe Max Tegmark / Miękka
common.buy 46.01
Unnatural Networker Charlie Lawson / Miękka
common.buy 114.23
Introduction to Special Relativity Robert Resnick / Miękka
common.buy 943.61
Drobné písničky Daniel Poledňák / Miękka
common.buy 32.20
Chopper Mark Brandon Read / Miękka
common.buy 42.40
Raport z Podziemia 1942 Celt Marek / Miękka
common.buy 32.20
APRENDO CON - 3 AÑOS / Pierścieniowa
common.buy 53.51
Beginning of the Gospel Eugene La Verdiere / Miękka
common.buy 114.23
After Sandy Urban Land Institute / Miękka
common.buy 76.72
Crisis of Innovation in Water and Wastewater Duncan A. Thomas / Twarda
common.buy 633.31
Chopsticks and Gambling Desmond Lam / Twarda
common.buy 802.76
Die alten Griechen Karin Pfeiffer / Karta
common.buy 61.71
Representing Electrons Theodore Arabatzis / Twarda
common.buy 482.45

Communication, Media, and Identity: A Christian Theory of Communication is the first comprehensive theoretical look at the nature of communication from a biblical Christian perspective. This groundbreaking new work discusses the implications of such a theory for interpersonal relations, use of media, and the development of digital culture in the wake of the computer. It also draws widely from the literature of the secular world, critiquing perspectives where necessary and adopting perspectives that are in line with Christian anthropology, epistemology, and ontology. Through this unique lens, the reader is able to understand communication as an art, as a tool for evangelism, and as a unique human activity that allows people to have a stake in the creation. It covers both mediated and non-mediated forms of communication, is sensitive to theological differences within the Christian faith, and examines closely the problem of technology, and especially digital technology, for the practice of communication. As the newest book in the Communication, Culture, and Religion Series, Robert Fortner's work illuminates the theological aspects of communication.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo