Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Communication, Media, and Identity

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Communication, Media, and Identity Robert S. Fortner
Kod Libristo: 04906556
Wydawnictwo Rowman & Littlefield, listopad 2006
Communication, Media, and Identity: A Christian Theory of Communication is the first comprehensive t... Cały opis
? points 195 b
331.70
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Partners in Crime Agatha Christie / Miękka
common.buy 46.01
Criminal Psychology Professor David Canter / Miękka
common.buy 239.17
Leksykon kultury ukraińskiej Wilczyński Włodzimierz / Miękka
common.buy 35.80
William Saroyan Leo Hamalian / Twarda
common.buy 526.77
Dr. Futurity Philip K. Dick / CD Audio
common.buy 70.61
Good Families of Barcelona Gary Wray McDonogh / Miękka
common.buy 253.78
Nano-Enabled Technologies for Water Remediation Saravanamuthu Vigneswaran / Miękka
common.buy 1 602.14
Upper Ocean John Steele / Miękka
common.buy 479.35
Unlucky 13 James Patterson / Miękka
common.buy 47.01

Communication, Media, and Identity: A Christian Theory of Communication is the first comprehensive theoretical look at the nature of communication from a biblical Christian perspective. This groundbreaking new work discusses the implications of such a theory for interpersonal relations, use of media, and the development of digital culture in the wake of the computer. It also draws widely from the literature of the secular world, critiquing perspectives where necessary and adopting perspectives that are in line with Christian anthropology, epistemology, and ontology. Through this unique lens, the reader is able to understand communication as an art, as a tool for evangelism, and as a unique human activity that allows people to have a stake in the creation. It covers both mediated and non-mediated forms of communication, is sensitive to theological differences within the Christian faith, and examines closely the problem of technology, and especially digital technology, for the practice of communication. As the newest book in the Communication, Culture, and Religion Series, Robert Fortner's work illuminates the theological aspects of communication.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo