Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Communicator-in-Chief John Allen Hendricks
Kod Libristo: 04669100
Wydawnictwo Lexington Books, styczeń 2010
Communicator-in-Chief: How Barack Obama Used New Media Technology to Win the White House examines th... Cały opis
? points 172 b
295.10
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Collected Works of Edward Schillebeeckx Volume 11 Edward Schillebeeckx / Twarda
common.buy 800.86
Bitchy's College Daze Roberta Gregory / Miękka
common.buy 45.24
Best American Short Plays 2010-2011 William W. Demastes / Miękka
common.buy 67.66
deutsche Messe- und Ausstellungswirtschaft Martin Uhlendorf / Miękka
common.buy 769.99
City Stained Red Sam Sykes / Miękka
common.buy 103.35
Developing Writing Skills in French Graham Bishop / Miękka
common.buy 228.44

Communicator-in-Chief: How Barack Obama Used New Media Technology to Win the White House examines the fascinating and precedent-setting role new media technologies and the Internet played in the 2008 presidential campaign that allowed for the historic election of the nation's first African American president. It was the first presidential campaign in which the Internet, the electorate, and political campaign strategies for the White House successfully converged to propel a candidate to the highest elected office in the nation. The contributors to this volume masterfully demonstrate how the Internet is to President Barack Obama what television was to President John Kennedy, thus making Obama a truly twenty-first century communicator and politician. Furthermore, Communicator-in-Chief argues that Obama's 2008 campaign strategies established a model that all future campaigns must follow to achieve any measure of success. The Barack Obama campaign team astutely discovered how to communicate and motivate not only the general electorate but also the technology-addicted Millennial Generation - a generational voting block that will be a juggernaut in future elections.

Informacje o książce

Pełna nazwa Communicator-in-Chief
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2010
Liczba stron 188
EAN 9780739141069
ISBN 0739141066
Kod Libristo 04669100
Wydawnictwo Lexington Books
Waga 276
Wymiary 226 x 151 x 15
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo