Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Companies and Virtual 3D Worlds

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Companies and Virtual 3D Worlds Stavros Pechlivanidis
Kod Libristo: 06811771
Wydawnictwo VDM Verlag Dr. Mueller E.K., maj 2008
The virtual 3D world of Second Life (SL) has become a mediafocal point. Despite the coverage, it is... Cały opis
? points 157 b
268.65
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Ve znamení slunce a měsíce VÁHY Derek Parker / Twarda
common.buy 8.94
Blue Desert Charles Bowden / Miękka
common.buy 73.79
Adolescents En Transition Vers l' ge Adulte France Dupuis / Miękka
common.buy 424.91
AIDS Movie Kylo-Patrick R. Hart / Twarda
common.buy 806.89
Book of Jasher M M Noah / Miękka
common.buy 149.07
Seats Jode Susan Millman / Miękka
common.buy 399.37

The virtual 3D world of Second Life (SL) has become a mediafocal point. Despite the coverage, it is still unclear to mostexecutives, what this SL is, what implications it has on theirbusiness and what business models would be suitable to engage intoit. After embedding SL into the context of Internet, Web 2.0 andvirtual worlds for gaming, the author shows the businessopportunities a company has in and around SL. Companies can enterSL with creative, interconnecting or virtual business models.Creative business models need most resources and capabilities tobecome successful, whereas interconnecting business models arestill scarce. This means that an innovative company can stillbecome a first mover in the market. With virtual business modelscompanies face the biggest competition, since these models can beintegrated into an existing e-business strategy very easily and thecost for all virtual products are nearly the same. Weighting upthreats and opportunities the author concludes, that virtual 3Dworlds will become a major factor in the future of e-business withgreat technical and social implications, although it is not clear,if SL will be the place to be in the future.

Informacje o książce

Pełna nazwa Companies and Virtual 3D Worlds
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2008
Liczba stron 152
EAN 9783639018394
ISBN 3639018397
Kod Libristo 06811771
Waga 213
Wymiary 152 x 229 x 8
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo