Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Competition in Higher Education Branding and Marketing

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Competition in Higher Education Branding and Marketing Antigoni Papadimitriou
Kod Libristo: 16190180
Wydawnictwo Springer International Publishing AG, wrzesień 2017
This volume provides a critical examination of branding and marketing in higher education from natio... Cały opis
? points 331 b
563.60
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
11/22/63 Stephen King / Miękka
common.buy 74.05
TOP
Autobiography of a Yogi Paramahansa Yogananda / Miękka
common.buy 37.47
TOP
The Steampunk Tarot Barbara Moore / Miękka
common.buy 109.03
Peasants Anna Zaranko / Miękka
common.buy 54.46
Capture One Pro 22 / Twarda
common.buy 237.47
Zahnzonen Übersichtskarte Tanja Aeckersberg / Plakat
common.buy 24.68
Los Iniciados de la Llama MANLY OALMER HALL / Miękka
common.buy 59.56
Modelina z brokatem 6 kolorów / Artykuły papiernicze
common.buy 12.78

This volume provides a critical examination of branding and marketing in higher education from national, regional, and global perspectives. Contributors with expertise in higher education, sociology, comparative and international education, marketing, rankings, and educational philanthropy use novel theoretical frameworks and cases from Africa, Asia, Europe, Latin America, and the US to map the brandscape of higher education. Empirical cases and literature analysis show that brand building is becoming a deliberate goal for higher education. This book illustrates student-institution dynamics, as well as the critical role of policy and professionalization to support branding and marketing strategies in higher education in relation to equity.

Informacje o książce

Pełna nazwa Competition in Higher Education Branding and Marketing
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2017
Liczba stron 254
EAN 9783319585260
ISBN 3319585266
Kod Libristo 16190180
Waga 4552
Wymiary 148 x 210 x 21
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo