Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Competitiveness of Chinese Firms

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Competitiveness of Chinese Firms Richard Li-Hua
Kod Libristo: 04552421
Wydawnictwo PALGRAVE MACMILLAN, listopad 2014
Competitiveness of Chinese Firms seeks to provide answers to important and urgent questions such as... Cały opis
? points 154 b
261.68
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Way I Used to Be Amber Smith / Miękka
common.buy 33.60
TOP
Robespierre Peter McPhee / Miękka
common.buy 71.89
TOP
Stranger in the Woods MIKE FINKEL / Miękka
common.buy 42.27
TOP
Delicious in Dungeon, Vol. 1 Ryoko Kui / Miękka
common.buy 60.13
TOP
The Snail and the Whale Julia Donaldson / Miękka
common.buy 34.99
TOP
Creating Stylized Characters 3dtotal Publishing / Miękka
common.buy 129.84
Typodarium 2021 Lars Harmsen / Kalendarz
common.buy 134.22
O Tempora! O Mores! Marcus Tullius Cicero / Miękka
common.buy 160.95
Train Your Dog Like a Pro J Donaldson / Twarda
common.buy 106.20
Megiddo VI – The 2010–2014 Seasons Israel Finkelstein / Twarda
common.buy 1 258.66
Collected Songs Volume 3 Ralph Vaughan Williams / Nuty
common.buy 103.51
From the Word Go Nick Drake / Miękka
common.buy 37.59
Royal Doctors, 1485-1714: Elizabeth Lane Furdell / Twarda
common.buy 630.67
Hailey's War Jodi Compton / Miękka
common.buy 36.89
Fabulous Females and Peerless Pirs Tony K. Stewart / Miękka
common.buy 267.66

Competitiveness of Chinese Firms seeks to provide answers to important and urgent questions such as what exactly underpins competitiveness in the 21st century, and how Chinese firms could squeeze themselves into the ranks of top firms in the world within a short period of time. The book aims to explore and answer these questions by drawing upon over 30 years of observation and research on key Chinese companies, including Geely, Lenovo, Haier, Huawei and TCL. In particular, this book looks at how competitive advantage can be delivered through strategic management of technology and innovation, and focuses on the in-depth analyses of intangible resources, such as leadership, vision and strategy, knowledge creation, technology strategy, entrepreneurship and innovation.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo