Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Computational Modeling of Visual Attention and Consumer Research

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Computational Modeling of Visual Attention and Consumer Research Milica Milosavljevic
Kod Libristo: 06826736
Wydawnictwo VDM Verlag Dr. Müller, listopad 2008
Consumers are exposed to thousands of marketing messages every day. In such a cluttered environment,... Cały opis
? points 156 b
267.08
Na zamówienie Wysyłamy za 3-5 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Healthy Brain, Happy Life Wendy Suzuki / Miękka
common.buy 69.54
TOP
Complete Calvin and Hobbes Bill Watterson / Miękka
common.buy 440.47
Death By Shakespeare Kathryn Harkup / Twarda
common.buy 97.81
White Horse King Ben Merkle / Miękka
common.buy 72.75
Greta Garbo Stefania Ricci / Twarda
common.buy 217.07
Leisure Tony Blackshaw / Twarda
common.buy 804.27
Zapowiedź
Combinatorial Aspect Of Integrable Systems Arkady Berenstein / Twarda
common.buy 114.94
Signature Verification Marcel Matthey-Doret / Miękka
common.buy 356.08
Antelope In The Living Room, The Melanie Shankle / Miękka
common.buy 56.22
Parabolic Problems Joachim Escher / Twarda
common.buy 518.74
Analisis de la Conciliacion Laboral María D. Cifuentes Férez / Miękka
common.buy 141.60

Consumers are exposed to thousands of marketing messages every day. In such a cluttered environment, gaining consumers attention becomes increasingly difficult. Overwhelmed by a wealth of information, consumers process much of the visual input only preattentively. The focus of this book is on early visual attention. Specifically, a biologically plausible model of early visual attention is introduced from computational neuroscience. The model's algorithm analyzes the physical characteristics of objects in a visual scene to determine which items are most salient and therefore most likely to attract consumers' early attention. The utility of the model for marketing theory and practice is demonstrated in an online advertising context. Further marketing applications of the model, including print media design, website optimization, video game advertising, and product placement, are discussed.

Informacje o książce

Pełna nazwa Computational Modeling of Visual Attention and Consumer Research
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2009
Liczba stron 140
EAN 9783639185799
Kod Libristo 06826736
Waga 202
Wymiary 151 x 220 x 15
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo