Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Computer Game Worlds

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Computer Game Worlds Claus Pias
Kod Libristo: 15806627
Wydawnictwo Diaphanes AG, październik 2017
Computer games dominate millions of private computer screens. For half a century they have no longer... Cały opis
? points 121 b
206.95
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Foxglove / Twarda
common.buy 71.25
TOP
Jade War Fonda Lee / Miękka
common.buy 47.60
TOP
Lore and Lust / Miękka
common.buy 75.36
TOP
My First Writing Practice In Korean Talk to Me in Korean / Miękka
common.buy 113.54
How the Mighty Fall Jim Collins / Twarda
common.buy 75.86
Defy the Night Kemmerer Brigid Kemmerer / Miękka
common.buy 38.27
Hounded Kevin Hearne / Miękka
common.buy 47.09
Empire of Illusion Chris Hedge / Miękka
common.buy 63.03
Walk on Earth a Stranger Rae Carson / Twarda
common.buy 64.53
George Sand: A Woman's Life Writ Large Belinda Jack / Miękka
common.buy 81.77
Indus Valley Civilization Hourly History / Miękka
common.buy 59.22
Nowość
Where's Groot? / Miękka
common.buy 45.09
Nathan Bedford Forrest Jack Hurst / Miękka
common.buy 64.73

Computer games dominate millions of private computer screens. For half a century they have no longer been the exclusive business of laboratories, military advisors and subcultures. Nevertheless, no one has ever posed the most obvious of all questions: why do computer games exist? Computer games (as we know them) came unasked for and cannot be taken for granted, if only for this one simple reason. But what peculiar date and place brought such completely heterogeneous appliances, bodies and symbolisms together to form (long-prepared and yet sudden) this totally new kind of game? What type of knowledge is it that cuts across technologies, institutions and machines striving to shape today's games? Pias's archaeology of the computer game is not solely a survey of the numerous objects, apparatus and ensembles which have been crafted, constructed and installed only to reappear one day as commercial products. It is, simultaneously and exceedingly, also an epistemical reconstruction of game playing at and with computers and by computers themselves, an archaeology of the computer game which no longer relies on the individual's freedom from "his" or "her" game. It is the economies of time, decision and regulation, embodied in hard- and software, that form the materiality of the games in which information societies think their own game.

Informacje o książce

Pełna nazwa Computer Game Worlds
Autor Claus Pias
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2017
Liczba stron 350
EAN 9783035800135
ISBN 3035800138
Kod Libristo 15806627
Wydawnictwo Diaphanes AG
Waga 614
Wymiary 235 x 157 x 34
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo