Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Concept Mapping with Young Children

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Concept Mapping with Young Children Amy Cassata-Widera
Kod Libristo: 06826729
Wydawnictwo VDM Verlag, sierpień 2009
The development of metacognitive control skills involves learning to regulate thought and behavior t... Cały opis
? points 137 b
234.17
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Hang Man James A Marshall / Miękka
common.buy 38.87
Coming Shape of Organization Meredith R. Belbin / Miękka
common.buy 250.86
Selected Poems of James Merrill James Merrill / Miękka
common.buy 81.75
Digital Music Processing Experiments Gergely Szigeti / Miękka
common.buy 234.17
Georg Brandes og Europa Olav Harslof / Miękka
common.buy 231.17
Leadership Unplugged Steven Sonsino / Twarda
common.buy 228.87
Time with the Creator Jeffrey W Steed / Miękka
common.buy 62.46
Subordination (RLE Feminist Theory) Clare Burton / Twarda
common.buy 668.05
Ethik in der Psychiatrie Walter Pöldinger / Miękka
common.buy 401.49
Prozessanalyse im medizinischen Umfeld Norman Jähnke / Miękka
common.buy 234.17
Coastal Zone Management Handbook John R. Clark / Twarda
common.buy 1 659.54
MG MGC Workshop Manual / Miękka
common.buy 237.07

The development of metacognitive control skills involves learning to regulate thought and behavior toward planning, applying strategies, monitoring progress, and accomplishing goals, providing an important foundation for future academic success. Using mixed methodology, this study explores the potential for the concept map to function as a metacognitive tool with kindergarten children in one classroom over eight weeks. Children came to understand the symbolic, communicative and metacognitive nature of the task through instructional interactions during concept map creation and revision. Creating concept maps independently, children demonstrated increased planning behavior as a function of concept map complexity, while children varied in concept map accuracy and self-correcting behavior according to their level of task understanding. Findings, relevant to educators, researchers, and scholars of developmental and cognitive psychology, extend knowledge on the benefits and limitations of engaging in concept mapping with young children to foster their use and further development of metacognitive processes.

Informacje o książce

Pełna nazwa Concept Mapping with Young Children
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2009
Liczba stron 120
EAN 9783639185720
ISBN 3639185722
Kod Libristo 06826729
Wydawnictwo VDM Verlag
Waga 186
Wymiary 152 x 229 x 7
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo