Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Connecting Virtual World Perception to Real World Consumption

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Connecting Virtual World Perception to Real World Consumption Huan Chen
Kod Libristo: 06844065
Wydawnictwo VDM Verlag, lipiec 2011
Product placement, the intentional, paid inclusion of product, service, brand or/and brand identifie... Cały opis
? points 189 b
321.93
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Psychedelic Explorer's Guide James Fadiman / Miękka
common.buy 68.85
TOP
Woodland Sounds SAM TAPLINN / Leporelo
common.buy 60.57
TOP
Ancient Italian Tarot Lo Scarabeo / Karty
common.buy 82.62
TOP
Sheets Brenna Thummler / Miękka
common.buy 59.47
Last Kids on Earth and the Skeleton Road Max Brallier / Miękka
common.buy 37.91
Dataclysm Christian Rudder / Miękka
common.buy 43.40
Zapowiedź
Foiled / Miękka
common.buy 77.73
The Little Book of Takoyaki Jessica Harlan / Miękka
common.buy 96.59
Helena Blavatsky Nicholas Goodrick-Clarke / Miękka
common.buy 61.06
UML for Real Luciano Lavagno / Miękka
common.buy 789.57
COMING HOME Michael Chatfield / Digital
common.buy 72.24
Migration and Admixture of Sheep in Africa Ouna Benard Aswani / Miękka
common.buy 245.19
Teaching Plato in Palestine Carlos Fraenekel / Twarda
common.buy 146.39
Heroic and Creative Meaning of Socialism Jose Carlos Mariategui / Twarda
common.buy 402.67
Confessions of a Level 9 Nerd Raymond Schaff / Miękka
common.buy 83.12

Product placement, the intentional, paid inclusion of product, service, brand or/and brand identifier into media content, has gained popularity since the 1980s and is considered an effective marketing practice to influence consumers'attitudes and behaviors. Recently, with the emergence of social network sites, more and more products and brands have been integrated into this newly emerged media platform. In particular, with the growing worldwide popularity of social gaming like Mafia Wars, which is played by more than 25 million social media users each month on Facebook, marketers started weaving brands into the social gaming environment. However, compared to the popularity of industry practice, very little academic literature exists on how to best utilize product placements in this new and budding media platform to achieve maximum marketing communication effects. This book, therefore, provides a new metric of success for social network marketing by revealing how Chinese urban white-collar professionals perceive, understand, and interpret product placements woven in a newly launched and very popular Chinese SNS: Happy Network (www.kaxin001.com).

Informacje o książce

Pełna nazwa Connecting Virtual World Perception to Real World Consumption
Autor Huan Chen
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2011
Liczba stron 192
EAN 9783639374070
ISBN 363937407X
Kod Libristo 06844065
Wydawnictwo VDM Verlag
Waga 290
Wymiary 152 x 229 x 11
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo