Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Consumer Aesthetic Experience in a Retail Context

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Consumer Aesthetic Experience in a Retail Context Krittinee Nuttavuthisit
Kod Libristo: 06830000
Wydawnictwo VDM Verlag, styczeń 2010
This book, Consumer Aesthetic Experience in Retail Atmospherics, suggests a way to integrate the phi... Cały opis
? points 165 b
281.08
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


EINFHRUNG IN AUSGEWHLTE WERKE PETR ILIC THOMAS KOHLHASE / Twarda
common.buy 212.71
Ransom Richard Maibaum / Miękka
common.buy 67.76
Chile, un Pais Colonialista Oscar Mendoza Uriarte / Miękka
common.buy 281.08
Biomedizinische Technik 1991 Helmut Hutten / Miękka
common.buy 285.88
Genesis of the Chicago Renaissance Mary Hricko / Miękka
common.buy 338.14
Digitale Netze Martin Bossert / Miękka
common.buy 203.20
Designer's Guide to Fashion Apparel Evelyn L Brannon / Miękka
common.buy 187.28
Berenstain Bears Faithful Friends Jan Berenstain / Miękka
common.buy 22.81
Die USA als Zielland von Migration aus Mexiko Katrin Theresia Horngacher / Miękka
common.buy 266.76
Contribution Du Laboratoire de Diagnostic Parasitaire Aboubacar A. Oumar / Miękka
common.buy 278.88
Bobbo Goes To School Shirley Hughes / Miękka
common.buy 38.03
Enviromedics Paul Auerbach / Twarda
common.buy 141.03
Piranhas in the Bidet Phil Jesson / Miękka
common.buy 97.09

This book, Consumer Aesthetic Experience in Retail Atmospherics, suggests a way to integrate the philosophy of aesthetics into the domain of retail marketing. Realizing that research on consumer aesthetic experience must broaden into a diverse sociocultural context, this ethnographic study was conducted in a shopping mall with the goal to develop a theory that explains how a variety of consumer aesthetic experiences is formed, and what the major factors that account for this variety are. As a result, this book illustrates the four dominant categories of consumer aesthetic experiences - pure, popular, modern, and postmodern - and their unique characteristics. This study also extends our understanding of the co-creative experience of the consumer and demonstrates how to enhance retail design strategy.

Informacje o książce

Pełna nazwa Consumer Aesthetic Experience in a Retail Context
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2010
Liczba stron 124
EAN 9783639221688
ISBN 3639221680
Kod Libristo 06830000
Wydawnictwo VDM Verlag
Waga 191
Wymiary 152 x 229 x 7
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo