Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Consumer-Brand Relationships

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Consumer-Brand Relationships Bettina Nyffenegger
Kod Libristo: 01808935
Wydawnictwo Books on Demand, listopad 2010
In today s highly competitive business environment brands and systematic brand management have becom... Cały opis
? points 157 b
267.16
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Der Pfarrer von Ars Gérard Rossé / Twarda
common.buy 69.00
Bayerns Königinnen, Sonderausgabe Martha Schad / Miękka
common.buy 75.78
Die Geschichte der Seele Gotthilf Heinrich von Schubert / Miękka
common.buy 331.88

In today s highly competitive business environment brands and systematic brand management have become powerful means for differentiating a firm s products in the eyes of consumers. Although being defined by marketing managers, brands ultimately evolve in the minds of consumers. A key challenge in this context is to understand how consumers perceive, evaluate, and relate to brands. This book deals with three different aspects of the interface between consumers and brands. It conceptually discusses and empirically examines the cognitive and emotional relationships consumers may form with brands, analyzes the transformation of an intended brand personality (i.e., intended by brand management) into a realized brand personality (i.e., perceived by consumers), and finally provides a more detailed understanding of how the interaction between the brand s personality and the consumer s personality affects brand performance. To adequately understand this interface between brand and consumer is certainly not only academically highly relevant but also crucial for managerial practice. Only if brand managers understand the effects of their branding activities on consumers perception and evaluation of the underlying brand, they can effectively design and efficiently implement branding strategies.

Informacje o książce

Pełna nazwa Consumer-Brand Relationships
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2010
Liczba stron 170
EAN 9783842338548
ISBN 3842338546
Kod Libristo 01808935
Wydawnictwo Books on Demand
Waga 209
Wymiary 148 x 210 x 9
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo