Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Consumer intentions to purchase counterfeit brands in South Africa

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Consumer intentions to purchase counterfeit brands in South Africa Natasha Naidoo
Kod Libristo: 16167907
Wydawnictwo LAP Lambert Academic Publishing, listopad 2016
The research paper investigates consumer intentions of purchasing authentic luxury brands versus cou... Cały opis
? points 112 b
191.29
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-11 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Gravity Falls: Lost Legends Alex Hirsch / Twarda
common.buy 69.35
TOP
One True Loves Taylor Jenkins Reid / Miękka
common.buy 38.17
TOP
Chainsaw Man, Vol. 7 Tatsuki Fujimoto / Miękka
common.buy 42.37
TOP
Leviathan Wakes James S. A. Corey / Miękka
common.buy 42.87
Prison School, Vol. 1 Akira Hiramoto / Miękka
common.buy 72.55
The Song of Achilles Madeline Miller / Twarda
common.buy 110.73
Wyprzedaż
Europe Between the Oceans Barry Cunliffe / Miękka
common.buy 103.54
Mindfulness (HBR Emotional Intelligence Series) Harvard Business Review / Miękka
common.buy 60.46
Concrete Shadows Ugwu Lawrence Enenche / Miękka
common.buy 58.96
Dark Horse Dr. Adrienne Gavin / Twarda
common.buy 98.94
reformirten Kirchen und ihre Vorsteher Carl Friedrich Ludwig Lohner / Miękka
common.buy 271.85
Consenting Victims Robert Watts Handy / Miękka
common.buy 49.06
Optimist Sophie Kipner / Twarda
common.buy 69.85
Wineslinger Chronicles Russell D. Kane / Miękka
common.buy 99.44
Infertility in Early Modern England Daphna Oren-Magidor / Twarda
common.buy 610.08

The research paper investigates consumer intentions of purchasing authentic luxury brands versus counterfeit products in South Africa. The total sample in this study was 138 which consisted of both male and female participants. The sample consisted of individuals who lived in the Gauteng province and worked in various private-sector segments. The online survey measured different psychological factors that would influence consumer purchase intentions for either authentic luxury brands or counterfeits. The data collected from the survey was analysed using STATA version 14 software. The results show evidence that past behaviour, economic and hedonic factors will play a role in consumer intentions to purchase authentic luxury branded products versus counterfeits in South Africa.

Informacje o książce

Pełna nazwa Consumer intentions to purchase counterfeit brands in South Africa
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2017
Liczba stron 116
EAN 9783330050280
Kod Libristo 16167907
Waga 191
Wymiary 150 x 220 x 7
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo