Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Consuming Behaviours

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Consuming Behaviours RAPPAPORT ERIKA
Kod Libristo: 06220609
Wydawnictwo Taylor & Francis Ltd, lipiec 2015
In twentieth-century Britain, consumerism increasingly defined and redefined individual and social i... Cały opis
? points 471 b
802.08
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Lefton China: Old and New Ruth McCarthy / Miękka
common.buy 104.04
Born Southern V. Lynn Kennedy / Twarda
common.buy 331.82
MADRE AND I Guillermo Reyes / Miękka
common.buy 74.05
Reader's Guide to Modern British Drama Sanford Sternlicht / Miękka
common.buy 110.23
Selected Sermons; Homilies St. Peter Chrysologus / Miękka
common.buy 228.87
Brand Positioning Subroto Sengupta / Miękka
common.buy 87.34
Friendly Road David Grayson / Miękka
common.buy 64.86

In twentieth-century Britain, consumerism increasingly defined and redefined individual and social identities. New types of consumers emerged: the idealized working-class consumer, the African consumer and the teenager challenged the prominent position of the middle and upper-class female shopper. Linking politics and pleasure, this collection explores how individual consumers and groups reacted to changes in marketing, government control, popular leisure and the availability of consumer goods. From football to male fashion, tea to savings banks, leading scholars consider a wide range of products, ideas and services and how these were marketed to the British public through periods of imperial decline, economic instability, war, austerity and prosperity. The development of mass consumer society in Britain is examined in relation to the growing cultural hegemony and economic power of the United States, offering comparisons between British consumption patterns and those of other nations. Bridging the divide between historical and cultural studies approaches, Consuming Behaviours discusses what makes British consumer culture distinctive, while acknowledging how these consumer identities are inextricably a product of both Britain's domestic history and its relationship with its Empire, with Europe and with the United States.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo