Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Consuming Religion

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Consuming Religion Vincent J. Miller
Kod Libristo: 04167688
Wydawnictwo Bloomsbury Publishing, listopad 2005
Contemporary theology, argues Miller, is silent on what is unquestionably one of the most important... Cały opis
? points 140 b
238.47
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Algebra of Conscience V. A. Lefebvre / Miękka
common.buy 1 166.59
Brot und Spiele Andreas Popp / Twarda
common.buy 96.74
Arbeitsphysiologische Probleme Im Betrieb Bodo Schmidbauer-Jurascheck / Miękka
common.buy 285.44
Annual Reports on NMR Spectroscopy Graham Webb / Twarda
common.buy 956.00
Codes and Consequences Carol Myers-Scotton / Twarda
common.buy 906.63
100 Cases in Radiology Robert Thomas / Miękka
common.buy 205.59
Real World of Employee Ownership John Logue / Miękka
common.buy 212.58

Contemporary theology, argues Miller, is silent on what is unquestionably one of the most important cultural issues it faces: consumerism or "consumer culture." While there is no shortage of expressions of concern about the corrosive effects of consumerism from the standpoint of economic justice or environmental ethics, there is a surprising paucity of theoretically sophisticated works on the topic, for consumerism, argues Miller, is not just about behavioral "excesses"; rather, it is a pervasive worldview that affects our construction as persons-what motivates us, how we relate to others, to culture, and to religion. Consuming Religion surveys almost a century of scholarly literature on consumerism and the commodification of culture and charts the ways in which religious belief and practice have been transformed by the dominant consumer culture of the West. It demonstrates the significance of this seismic cultural shift for theological method, doctrine, belief, community, and theological anthropology. Like more popular texts, the book takes a critical stand against the deleterious effects of consumerism. However, its analytical complexity provides the basis for developing more sophisticated tactics for addressing these problems.

Informacje o książce

Pełna nazwa Consuming Religion
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2005
Liczba stron 262
EAN 9780826417497
ISBN 0826417493
Kod Libristo 04167688
Wydawnictwo Bloomsbury Publishing
Waga 520
Wymiary 151 x 226 x 17
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo